ג'וי

הבמאי דייויד או. ראסל הוא כנראה חסיד גדול של הביטוי "הרכב מנצח לא מחליפים". אחרי ההצלחה המטורפת של "אופטימיות היא שם המשחק" ו"חלום אמריקאי" - ראסל ממשיך עם אותו צוות שחקנים בדיוק: ג'ניפר לורנס, ברדלי קופר ורוברט דה נירו. בפעמים הקודמות זה נגמר בסרטים כיפיים, תצוגות משחק מרהיבות והמון מועמדויות לאוסקר. נראה שהפעם - כשג'יי לו מגלמת אם חד הורית שנאבקת לשרוד - זה לא יהיה שונה. הטריילר לא חושף הרבה לגבי עלילת הסרט, אבל העריכה הכיפית והביצוע הכריסמסי ל-"You Can't Always Get What You Want" של הרולינג סטונז עשו לנו חשק. הסרט ייצא בחג המולד, 25.12, בארה"ב. 

ארבעה מופלאים

טריילר נוסף ומורחב לריבוט של "ארבעת המופלאים". הפעם הרביעייה צעירה יותר ומגניבה יותר, עם קייט מארה ("בית הקלפים") בתפקיד האישה הבלתי נראית, מיילס טלר ("וויפלאש") בתפקיד מיסטר פנטסטיק, ג'יימי בל ("בילי אליוט") בתפקיד "הדבר", ומייקל בי. ג'ורדן ("קריד") הלוהט בתפקיד הלפיד האנושי. הטריילר החדש חושף לראשונה את האויב של הרביעייה - "ד"ר דום". האם הסרט הזה יצליח להפוך את הרביעייה לנכס בשביל מארוול אחרי ניסיון ראשון ולא לגמרי מוצלח? 6.8 בישראל ובארה"ב, גם בתלת מימד כמובן.

אמריקן אולטרה

הטריילר הזה, בכיכובם של ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית", לקס לות'ר החדש ב"באטמן נגד סופרמן") וקריסטן סטיוארט ("דמדומים") נראה כמו הכלאה בין שני סרטים שונים - קומדיית סטלנים סטייל "פיינאפל אקספרס" וסרט אקשן על סוכנים רדומים בסגנון סדרת ג'ייסון בורן. אייזנברג הוא סטלן חסר אמביציה שעובד בחנות נוחות נידחת. אבל הוא גם סוכן קטלני שמאומן להרוג בפקודה. כשהוא מוכרז כאיום על ידי הסוכנות שאימנה אותו הוא נאלץ להילחם על חייו ויוצא להגן על חברתו - סטיוארט. הבמאי ממוצא איראני נימה נוריזדה ינסה לשחזר את ההצלחה המפתיעה של "פרויקט X" - סרט המסיבה הפרוע מ-2012. טופר גרייס (אריק מ"מופע שנות ה-70") ינסה להתקמבק בתפקיד משנה בתור ראש הסוכנות שמנסה לחסל את אייזנברג. 24.9 בישראל. 

אוורסט

גם ב-2015, איתני הטבע הקטלניים ממשיכים להפנט את האנושות. הפעם, מפולת שלגים על ההר הגבוה בעולם מאיימת על משלחת של מטפסי הרים. ג'ייק ג'ילנהול (עם שרירים מרשימים במיוחד) מככב, ולצידו אנסבמל מרשים של שחקנים: ג'ייסון קלארק, רובין רייט, קירה נייטלי, סם וורת'ינגטון וג'וש ברולין. הטריילר מציג אפקטים מרשימים של ההר הגבוה בעולם, ומזכיר כמובן שמדובר בסיפור אמיתי. במאי האקשן המגוון בלתזר קורמקור מביים ומנסה לעלות לליגה של הגדולים. זה יגמר בבכי? 18.9 בעולם. 

The Program

מאז שלאנס ארמסטרונג התגלה כרמאי, לכולם היה ברור שסרט על סיפורו הוא רק עניין של זמן. אז הנה הוא מגיע, והוא לא בדיוק מה שציפינו. במקום הפקה הוליוודית למהדרין עם פאתוס אמריקאי מאוס, דווקא הבמאי הבריטי הותיק סטיבן פרירס ("נאמנות גבוהה", "המלכה", "פילומינה") מביים את הפרויקט, ג'ון הודג' ("טריינספוטינג", "החוף", "טראנס") על התסריט ובן פוסטר המעולה-אך-עוד-לא-לגמרי-מוכר מככב בתפקיד ארמסטרונג. (צמיד) צהוב עולה. 16.8 בעולם. 

רוק בקסבה

בארי לוינסון הוא כריש הוליוודי רציני מהדור הישן. בשנות ה-80 וה-90 הוא ביים והפיק כמה להיטים ענקיים, ביניהם "איש הגשם", "בוקר טוב וייטנאם" ו"צעצועים", ומאז ביים סרטים מצליחים יותר ופחות. עכשיו הוא חוזר עם סרט מפתיע - קומדיה מוזיקלית משופעת כוכבים שמתרחשת באפגניסטן. ביל מאריי הוא מנהל מוזיקלי שמוצא זמרת צעירה ומבטיחה - זואי דשנל ("500 ימים עם סאמר", "הבחורה החדשה", הלהקה המקסימה "she and him") ומחליט לטוס איתה למדבר האפגני כדי להשתתף בתחרות כשרונות. ברוס וויליס, קייט הדסון ודני מקברייד ישתתפו גם הם - לא ברור באיזה תפקידים. אם זה יהיה סרט מדהים או כישלון מהדהד - בכל מקרה נדמה שיש כאן הבטחה לאינסטנט קאלט. 23.10 בארה"ב. 

Sisters

זוכרים את הימים בהם טינה פיי ואיימי פוהלר כיכבו ב"סטרדיי נייט לייב" והיו "ההבטחה הגדולה של הקומדיה האמריקאית"? אז הימים האלה מאחורינו - וההבטחה מקיימת. השתיים, כל אחת בדרכה, הפכו כבר לכוח מרכזי בטלוויזיה ("30 רוק" ו"מחלקת גנים ונוף") ובקולנוע ("ילדות רעות" ו"הקול בראש"). עכשיו הן שוב יחד בסרט חדש, בתור אחיות שחוזרות לבית הוריהן ומארגנות מסיבה פרועה. הבמאי של "פיץ' פרפקט" נקרא לביים, והתסריט מאת פולה פל - כותבת ותיקה מ-SNL. "בית ריק!" 25.12 בארה"ב.