טרמינייטור
"גט טו דה צ'ופר!"
רובוט רצחני מהעתיד ומבטא אוסטרי כבד: השילוב הביזארי הזה עומד להכות כאן שוב בקרוב. אולפני "קולומביה", בעלי הזכויות על סדרת "שליחות קטלנית", כבר מתכננים את הפרק הבא בסדרה. בשלב זה לא ידוע עדיין מתי צפוי הסרט החמישי בסדרה להגיע למסכים, מה יהיה שמו או במה יעסוק סיפור המסגרת שלו. שני הדברים שכן ידועים הם שג'יימס קמרון (במאי שני הסרטים הראשונים) ייקח חלק בכתיבת התסריט ושהשרירן הקשוח אותו גילה הבמאי בשנות ה-80, יהיה זה שידקלם את שורות הטקסט.

"אני שמח מאד שהאולפנים רצו אותי בתור הטרמינייטור בסרט החמישי בסדרה", סיפר שוורצנגר בראיון לאתר מעריצים באוסטרליה, "אנחנו מתחילים לצלם בינואר". החזרה לתפקיד האיקוני תהיה שיאו של קאמבק עמוס במיוחד שמתכנן השחקן, ששימש כמושל קליפורניה בין השנים 2003-2011. אחרי הופעות אורח ב"בלתי נשכחים" ותפקיד הכוכב הראשי במותחן הפעולה "עומד אחרון", מתוכננים לא פחות משמונה סרטים בהשתתפותו בשנתיים הקרובות. בין הבולטים שבהם: סרטי המשך ל"קונאן הברברי" ו"תאומים", בו כיכב לצד דני דה ויטו. הסרט החדש ייקרא, למרבה האימה, "שלישייה".

בחזרה ל"שליחות קטלנית". פרנצ'ייז המד"ב איבד הרבה מיוקרתו בשני הסרטים האחרונים. הכותר האחרון בסדרה, "שליחות קטלנית – התעוררות" מ-2009 (שהיה למעשה ניסיון לסדרת פריקוול של ג'ון קונור הבוגר) בכיכובו של כריסטיאן בייל, נחל כישלון מהדהד בקופות. כעת בונים באולפני קולומביה על הקסם הנוסטלגי של שוורצנגר כאמצעי למשיכת אוהדי הסדרה הוותיקים אל בתי הקולנוע. אם גם הפעם זה לא יעבוד, נקבל כנראה את ההוכחה הסופית שהגיע הזמן לומר לסדרה: "הסטה לה ויסטה, בייבי".

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו