אחרי שפורסם שרוברט פטינסון עתיד לשחק את באטמן בסרט החדש, חיכינו לשמוע מי תהיה הקאטוומן שלו, האם עכשיו הציפייה הסתיימה? לפי שמועות שצצות לאחרונה, ונסה קירבי היא השחקנית שמיועדת לשחק את תפקידה של קאטוומן בשובר הקופות החדש. אבל שוב, קחו את הדיווח בערבון מוגבל, שכן אף גורם רשמי לא אישר עובדה זו עד לרגע כתיבת שורות אלו.

אם תהיתם מאיפה פניה של קירבי מוכרות לכם, אולי כבר נתקלתם בה בסדרת הדרמה "הכתר", או בסרטים "ללכת בדרכך", "מהיר ועצבני: הובס ושואו" ו"משימה בלתי אפשרית: התרסקות". אם הכל ילך כמתוכנן קירבי תשחק את תפקידה של הפורצת המיומנת סלינה קייל, הלא היא קאטוומן. תפקיד שכבר שוחק על ידי אן האת'ווי ב"עליית האביר האפל" ועל ידי מישל פייפר ב"באטמן חוזר". שמועות בחודשים האחרונים דיווחו גם כי אוברי פלאזה, מורנה בקארין, ונסה הדג'נס וקריסטין סטיוארט מועמדות לתפקיד בסרט הנוכחי אז לקירבי מצפה תחרות קשה.

"באטמן" בבימויו של מאט ריבס ("קלוברפילד", "כוכב הקופים: המרד") עתיד לצאת לאקרנים ביוני 2021, אך עד כה ידוע מעט מאוד על הליהוק הצפוי. הדבר היחידי שאנחנו יודעים הוא שפטינסון ישחק את תפקידו של גיבור העל במסכה, אחרי שבתחילת השנה פוטר בן אפלק ששיחק את התפקיד במשך שני הסרטים האחרונים.