אין תמונה
הפעם באמת ללא מעצורים
זה לא יוצא דופן שבמאי משחרר לבלו ריי גרסה לא ערוכה של סרטיו, אבל קוונטין טרנטינו מסרב להסתפק בזה. טרנטינו הצהיר שהוא מעוניין להוציא את סרטו האחרון, "ג'אנגו ללא מעצורים" כמיני סדרה הכוללת חומרים של 4 שעות מהצילומים. הבמאי סיפר על רצונו במסיבה שנערכה בפסטיבל קאן לכבוד 20 שנה לסרטו "ספרות זולה".

"יש לי בערך 90 דקות נוספות של הסרט שמעולם לא נראו. הרעיון שלי הוא לערוך גרסה של 4 שעות ל"ג'אנגו ללא מעצורים", אבל אני לא אעשה מזה סרט בן 4 שעות. אני אערוך את החומרים ל-4 פרקים בני שעה, כמו מיני סדרה, ואשדר את זה בטלוויזיה. שעה כל פעם", סיפר הבמאי. עוד אמר שהוא לא מעוניין להתיש את צופיו עם סרט ארוך מדי ולכן הרעיון למיני סדרה.

זו לא הפעם הראשונה שטרנטינו מביע את רצונו לשחרר עוד חומרים מהסרט. "אולי בפעם הבאה אעשה מה שקווין קוסטנר עשה עם 'רוקדים עם זאבים' (קוסטנר שחרר גרסה של הסרט, באורך 4 שעות, כשנה לאחר יציאתו). אם אעשה זאת אשנה את הסיפור, אבל אני רוצה שהסיפור יישאר כמו שהוא בינתיים", הצהיר טרנטינו בשנת 2012, לאחר יציאת הסרט.

"ג'אנגו ללא מעצורים" הוא סרטו האחרון של טרנטינו ("ממזרים חסרי כבוד", "קיל ביל"). עלילת הסרט מתרחשת בתקופה שקדמה למלחמת האזרחים האמריקנית, ומציגה את היחס האלים במדינות דרום ארצות הברית כלפי העבדים השחורים. במרכז הסרט מתוארת מערכת היחסים בין ג'אנגו (ג'יימי פוקס), עבד שחור משוחרר, לבין דוקטור קינג שולץ, צייד ראשים לבן ממוצא גרמני (כריסטוף וולץ). הסרט היה מועמד ל-5 פרסי אוסקר וזכה בשניים: תסריט ושחקן המשנה (וולץ). בסרט משתתפים גם ליאונרדו דיקפריו, סמואל ל. ג'קסון וג'ונה היל.