אמנם אנחנו נצטרך לחכות עוד קצת זמן, אבל ברחבי העולם כבר זכו לצפות בסרטו החדש של קוונטין טרנטינו - "היו זמנים בהוליווד". הסרט מתרחש בשנת 1969 מתמקד בשחקן העבר ריק דלטון (לאונרדו דיקפריו), בכפיל שלו קליף בות' (בראד פיט), ובמקרה הרצח המפורסם של שרון טייט.

חלק מהצופים שיצאו מאולמות הקולנוע התלהבו מהסרט, צופים אחרים לא התרגשו באותה המידה, אבל לגבי דבר אחד כולם מסכימים - פיט נראה מעולה בלי חולצה גם בגיל 55. בסצנה אחת לא ארוכה במיוחד, קליף בות' עולה על גג ביתו של ריק דלטון כדי לתקן את האנטנה שלו. בגלל החום הרב, קליף פושט את חולצתו ומאזין בהנאה למוזיקה שבוקעת מבית השכנים, בית משפחת טייט.

כצפוי, הצופים לא הצליחו להתעלם מהסצנה הקצרה אך המשמעותית וביטאו את מחשבותיהם ברשתות החברתיות. "הם היו צריכים לקרוא לסרט 'בראד פיט מוריד חולצה'", כתבה גולשת אחת. גולשת נוספת צייצה: "בראד פיט לא היה צריך להוריד חולצה כדי לתקן את האנטנה, אבל הוא עשה את זה בשבילנו". "עצוב לי על כל בני ה-55 שצפו ב'היו זמנים בהוליווד', הסתכלו על בראד פיט ואז היו צריכים לנסות לשכב עם הנשים שלהם", כתב גולש אחר.

 

אוהבים לראות את פיט על המסך הגדול? תנצרו כל רגע, שכן השחקן גילה לאחרונה שהוא חושב על פרישה. בראיון שהעניק פיט לגירסה האוסטרלית של המגזין GQ אמר: "אני מאחורי המצלמה בצד ההפקתי ואני נהנה מזה מאוד. אבל אני עושה פחות ופחות. אני באמת מאמין שהוליווד שייכת לצעירים - לא שאין תפקידים משמעותיים לדמויות מבוגרות יותר - אבל אני פשוט מרגיש שהתעשייה עצמה תעקוף אותי בסיבוב באופן טבעי. יהיה בסופו של דבר תהליך של ברירה טבעית".

_OBJ