כועסים על בן הזוג כי העז לסיים את "מד מן" בלעדיכם? המצב שלכם לא רע. אישה יפנית החליטה להתגרש מבן זוגה בגלל סרט אנימציה. הגבר דיווח על כך באתר אינטרנט יפני שמשמש קהילה לאנשים שרוצים לחלוק צרות בחיי הנישואים שלהם ולקבל עצות.

הגבר, שבחר להשאר אנונימי, סיפר על חיבתה של אשתו לסרט "לשבור את הקרח". הוא דיווח שעד לצפייה בסרט השניים נהנו מחיי נישואים מאושרים שנמשכו שש שנים, בית אותו הם רכשו ביחד והכנסה קבועה. לאחרונה אשתו החלה לפתח אובססיה כלפי הסרט המצויר של דיסני וצפתה בו מספר פעמים בקולנוע. כשהצליחה לשכנע אותו ללכת איתה לסרט, גילה הגבר שהוא לא ממש מחבב את הסרט. "הסרט בסדר, אני מניח, אבל לא ממש חיבבתי אותו", הוא אמר. ההתרשמות הזו לא שימחה את אשתו, במיוחד לא כשהוא שאל אותה "את באמת חושבת שזה כזה טוב?". האישה בתגובה ענתה לו: "אם אתה לא יכול להבין מה כל כך נהדר בסרט הזה, משהו לא בסדר במין האנושי!". אמרה ודרשה גירושים.

האישה היפנית היא לא היחידה שאהבה את "לשבור את הקרח". לאחרונה הצליח הסרט לשבור שיאים כשנכנס לרשימת חמשת הסרטים המכניסים ביותר בכל הזמנים. סך הכל הגיע הסרט להכנסות בסך כולל של מעל ל-1.2 מיליארד דולר. הסרט עוקב אחרי אנה ואלסה, אחיות ובנות מלוכה. אלסה נולדה עם כוחות קסם שגורמים ליצור קרח ושלג, ומורחקת מאחותה מחשש שתפגע בה.