על אף גילו הצעיר (32), מביים קאסי נייסטאט פרסומות וסרטוני יוטיוב כבר עשור. אבל גם אנשים עם ניסיון כמו שלו לא מקבלים הרבה הזדמנויות לעשות כותרות כמו זו שלה זכה לאחרונה: להיות אחראי על קידום סרטו החדש של בן סטילר "The Secret Life of Walter Mitty". נייסטאט קיבל סכום של לא מבוטל של 25,000 דולר בהם היה אמור לעשות שימוש כדי ליצור סרטון ויראלי מצליח. את זה הוא ללא ספק הצליח ובגדול, אבל בדרך מפתיעה ושונה לחלוטין מהמקובל.

הבמאי החליט לקחת את הכסף שקיבל ולתרום אותו לאירגון צדקה שתומך בנפגעי הטייפון בפיליפינים. מטרה קצת רחוקה מהכיוון אליו היה אמור ללכת. מכיוון שנייסטאט הוא קודם כל יוצר קולנוע, הוא צילם על המסע שלו סרטון קצר והעלה אותו ליוטיוב. הרעש שעשה המהלך ברשת הצליח לעורר יותר תשומת לב לסרט החדש מאשר כל סרטון אחר שהיה מצליח הבמאי להפיק.

"The Secret Life of Walter Mitty" הוא סרט פנטזיה שמבוסס על סיפור קצר ואמור לצאת בשבוע הבא בארצות הברית. העלילה מתארת את מסעו של עובד במגזין Life אחרי תמונה עבור הגיליון האחרון של המגזין. הסרט מבוים על ידי בן סטילר, שגם מככב בתפקיד הראשי לצידם של שון פן וקריסטן וויג.

>> בואו לפייסבוק שלנו