A post shared by MOVIE TIME (@movietimegram) on

כריסטיאן בייל הוא שחקן מסור, את העובדה הזאת אי אפשר להכחיש. הכוכב ההוליוודי התפרסם בזכות מסירותו חסרת הפשרות לתפקידים אותם הוא מגלם, והטרנספורמציות שהוא מבצע בגופו כדי להיכנס לאותם תפקידים כבר הפכו לאגדה: הוא הגיע לתת משקל בשביל תפקיד אחד, ואז שם על עצמו מסה רצינית של שרירים כדי לגלם את תפקיד באטמן, ואז טיפח כרס קטנה בשביל "חלום אמריקאי". בקיצור, כריסטיאן בייל הוא שחקן טוטאלי, והוא ידאג לכך שלא נשכח את זה.

התפקיד הבא אותו בייל הולך לגלם הוא זה של סגן נשיא ארה"ב לשעבר דיק צ'ייני, וזאת הזדמנות מושלמת לבייל להדגים (שוב) כמה רחוק הוא מוכן ללכת - השחקן בן ה-43 עשה מהפך שלם בגופו, השמין וגילח את שיערו, עד שהפך כמעט בלתי ניתן לזיהוי.


תמונותיו של בייל השמן והקירח מפתיעות בפני עצמן, אך כשמשווים אותן לטרנספורמציות אחרות שעשה בעבר, ההבדל בין הדמויות הוא כמעט בלתי יאמן.


הסרט לשמו שינה בייל את מראהו טרם זכה לשם, אך מדובר בדרמה שתתמקד בקריירה של סגן הנשיא של ג'ורג' בוש הבן. צ'ייני היה ידוע כמי שכמעט ניהל את הממשל האמריקאי, ונחשב לאחד מסגני הנשיא המשפיעים בהיסטוריה. השחקן המוערך סם רוקוול יגלם את דמותו של בוש, והקומיקאי סטיב קארל יגלם את שר ההגנה דונלד רמספלד. איימי אדמס, ששיחקה לצד בייל בסרט "חלום אמריקאי", תגלם את אשתו של צ'ייני.


כאמור, זאת לא הפעם הראשונה שבייל שינה את משקלו בצורה קיצונית - הוא פיתח שרירים לצורך תפקידו המוקדם בסרט "אמריקן פסיכו", ואז איבד את כל משקלו לצורך הסרט "המכונאי". כדי להגיע למראה הכחוש ולצרוב בגופו את נדודי השינה מהם סבלה דמותו, בייל סיפר שבהכנות לסרט הוא התקיים על קפה ותפוחים, ומנע מעצמו שינה. הפעם ההכנה של בייל הייתה קצת פחות קשוחה, והוא סיפר שלצורך ההשמנה הוא פשוט "אכל הרבה פשטידות". אנחנו פשוט קוראים לזה "עוד יום שלישי", אבל מפרגנים.

mako תרבות בפייסבוק