עבודות הפוטושופ שנעשות בפוסטרים לסרטים הוליוודיים גורמת פעמים רבות לשערוריות זוטות, כמו הסערה סביב הצוואר של אלישיה וויקנדר בפוסטר של "טומב ריידר"' שנמתח לצורה לא הגיונית בעליל על ידי אשפי העיבוד הממוחשב. גם אם תיקונים קטנים הם עניין שבשגרה בכל סוגי הז'אנרים, סרטי פנטזיה באופן ספציפי נמצאים בסכנת עיוות מיוחדת בשל השימוש המוגבר בעיבוד תמונה ממוחשב. את הלקח הזה למדה על בשרה אחת השחקניות והמפיקות האהובות ביותר בעולם (וגם במדור שלנו). מבט חפוז על התמונה יגרום לכם להאמין שמדובר בברייס דאלאס האוורד או ג'יליאן מור, אך למרבית ההפתעה - השחקנית מתחת לכל האיפור, השיער והפוטושופ היא לא אחרת מריס ווית'רספון, שהפכה כמעט בלתי ניתנת לזיהוי בפוסטר לסרטה של אווה דוברני ("סלמה"), "קמט בזמן".


"קמט בזמן", סרט הפנטזיה המצופה של דיסני, ממשיך את מסע יחסי הציבור המאסיבי עם טריילר חדש ופוסטרים בכיכובן של שלוש כוכבותיו: אופרה ווינפרי, ריס ווית'רספון ומינדי קלינג, בדמות הישויות השמימיות - גברת וויץ' ("איזה"), גברת וואטסיט ("מה זה") וגברת הו ("מי"), בהתאמה. הסרט מבוסס על ספרה הקלאסי של מדלן ל'אנגל משנת 1962, ועובד למסך על ידי התסריטאית ג'ניפר לי ("לשבור את הקרח").


הסרט יעקוב אחר סיפורה של מג (סטורם ריד), שמתקשה להתמודד עם היעלמותו הפתאומית של אביה (כריס פיין), ויוצאת עם אחיה וחברה לכיתה למסע על מנת למצוא אותו. העניינים מסתבכים כשמתברר כי האב עבר לכוכב לכת אחר בעזרת שיטה חזרה למסע בין כוכבים (אותו קמט שנתן לסרט את שמו).


בנוסף לעובדה שהוא עצמו נעלם ומתקשה למצוא את דרכו חזרה לכדור הארץ, השער שפתח גורם להצפה ברבי הגלקסיה של הכוח האפל השוכן באותו כוכב. הילדים יוצאים להרפתקה הבין כוכבית להשבת האב האבוד ולעצירת האיום האפל על הגלקסיה, כאשר שלושת הישויות השמימיות בגילומן של ווינפרי, ווית'רספון וקלינג, מסייעות למג וחבריה במשימה הגורלית.

צפו בטריילר המלא:

 

"קמט בזמן" ייצא לאקרנים בארה"ב ב-9 במאי 2018.

mako תרבות בפייסבוק