עותקים פיראטיים של סרטים הוליוודים הם כבר מזמן עניין שבשגרה. אתרי הורדות מבוססי טורנט, יחד עם תוכנות כמו "פופקורן טיים" ו"קודי", הם כבר שנים עובדה קיימת שאיש לא מצפה שתעלם מחיינו. אבל הצופים הפיראטיים נאלצים בדרך כלל להמתין לפחות כמה ימים מרגע יציאת הסרט לקולנוע כדי לצפות בו בבית, וגם אז הם (אנחנו?) נאלצים לרוב לצפות בעותקים שצולמו באולם הקולנוע, באיכות ירודה, עם כתוביות בסינית או עם הבלחות של צופים סיניים צוהלים, עד שמגיע עותק ראוי לרשת. 

עוד ב-mako תרבות: 

אך לפעמים עותקים מושלמים של סרטים חדשים מגיעים לרשת מיד עם יציאת הסרט ואף לפניה. כך קרה השבוע במה שנראה כאחת ההדלפות הגדולות בהיסטוריה של הוליווד, כשקבוצת פיראטים המתקראת Hive-CM8 הכריזה כי בידיה עותקים של כ-40 סרטים הוליוודיים גדולים וחדשים, ולא סתם עותקים, אלא קבצים המסומנים כ-"DVDScr", כלומר עותקי Screener, המופצים לשופטים בטקסי הפרסים השונים, בין היתר חברי האקדמיה של טקס האוסקר. 

בינתיים צצו ברשת כבר חלק מאותם 40 סרטים, בראשם "שמונת השנואים" החדש של טרנטינו ו"האיש שקם לתחייה" של איניארטו בכיכובו של דיקפריו. לטרנטינו ו"השנואים" יש היסטוריה לא קלה עם מדליפים, אחרי שבשנה שעברה דלף התסריט לסרט, והבמאי הודיע שיגנוז אותו, התחרט וביצע שינויים בתסריט. על פי הדיווחים, גם עותקים של "קריד", "ג'וי", "בלב הים", "סטיב ג'ובס" ובעצם כמעט כל היבול של המיינסטרים ההוליוודי לחורף הזה - מגיעים בימים אלה לרשת. 

ה-FBI והאולפנים הגדולים מסרו שהם פתחו בחקירה כדי למצוא את מקור הדליפה, ובאתר "הוליווד ריפורטר" דיווחו לפני מספר ימים שהבולשת איתרה את מקור הקבצים אצל מנהל הוליוודי בכיר מהחברה "אלקון אינטרטיינמנט", שבתורו הכחיש את מעורבותו וטען כי "מעולם לא ראה את ה-DVD, הוא מעולם לא נגע בידיי". כך או כך, הסרטים כבר ברשת ומשותפים בקנה מידה רחב באתרי הורדות פופולריים כמו פיירט ביי.