מחקר שערכה גוגל בשיתוף פעולה עם חברת חקר השוק - Millward Brown Digital - ניסה לבדוק את הרגלי הקולנוע של אמריקאים וקנדים ועל הדרך שופך אור גם על האופן בו אנחנו צורכים קולנוע.

על פי הנתונים, בשנת 2013 ביקרו בבתי הקולנוע 228.7 מיליון צופים, שהם 68% מהאוכלוסיה. ארבעה מתוך חמישה נוהגים ללכת ליוטיוב לחפש מידע על הסרט בו הם מתכננים לצפות. הטריילר לסרט הוא המקור שמשפיע יותר מכל גורם אחר על ההחלטה אם לצפות בסרט. אחריו בהפרש ניכר נמצאים השחקנים שמשתתפים בסרט והמלצות של חברים. מלבד אלו, הגורמים שמשפיעים על הבחירה תלויים בז'אנר אליו משתייך הסרט, כאשר בסרטי אקשן שם הבמאי משפיע יותר מבכל ז'אנר אחר, בדרמה אנחנו נמשך לתקציר העלילה ובאימה בכלל נסתכל על שעת ותאריך ההקרנה.

כמובן שרוב החיפושים מתרחשים קרוב לזמן יציאת הסרט עם קפיצה נוספת, משמעותית פחות, כשהסרט יוצא באופן רשמי לצפייה בבית (דרך DVD ואתרי אינטרנט). דרמות זוכות לעניין גם תקופה משמעותית אחרי יציאת הסרט, יותר מכל ז'אנר אחר.

אז מה מחפשים הצופים ביוטיוב אחרי שסיימו לבדוק את הטריילרים החדשים? זה כבר תלוי בסוג הז'אנר שעניין אותם מלכתחילה. חובבי אקשן יחפשו סרטוני אומנויות לחימה, אבל גם יתעניינו בגינון (!), צופי דרמה הם חובבי אופנה ואם ראיתם סרטים לכל המשפחה כנראה שתחזרו שוב כדי להתעניין בקומיקס ופסקולים.