1. איטי ורגוע

"מהיר ועצבני" הפכה בשנים האחרונות מעוד סדרת אקשן זניחה למפלצת ענקית של פופולריות וכסף. אחרי תקופה קצרה של חיפושים, הוכרז רשמית כי הבמאי של הסרט הבא (ולא האחרון) בסדרה יהיה פ. גארי גריי, שביים השנה את "סטרייט אאוטה קומפטון", הביו-פיק המוזיקלי ששבר שיאים על הרכב ההיפ-הופ N.W.A. גריי החל את דרכו עם קומדיית הקאלט "יום שישי" של אייס קיוב וכריס טאקר, והמשיך לסרטי אקשן כמו "הג'וב האיטלקי" ו"אזרח שומר חוק". הכוכבים הקבועים של הסדרה אמורים לחזור לסרט החדש, כולל קורט ראסל וג'ייסון סטיית'ם שישובו לתפקידיהם מהסרט השביעי. גל גדות ככל הנראה תמשיך להתרכז בתפקידה החדש כ"וונדר וומן". נתגעגע. 


2. אדום אדום

עד כה למליסנדרה, המכונה ב"משחקי הכס" "האישה האדומה" (או בשפת הרחוב - "ההיא שגרמה לסטאניס לשרוף את הבת שלו"), היה מונופול בסדרה על כשפים מוזרים. כעת נודע על ליהוקה של כוהנת אדומה נוספת – בגילומה של השחקנית מלאני ליבורד ("סטוקר", "דרקולה", "CSI") – שתעבוד את אל האור והאש באותה האדיקות לפחות. אנחנו מקווים שהפעם זה לא ייגמר בגופה חרוכה של ילדה. "משחקי הכס", הסדרה שלא מפסיקה ללהק, מצטלמת בימים אלו במגוון לוקיישנים בעולם, ותשוב אלינו רק באביב של השנה הבאה. 

Hola Chicas and Chicano's! Do you like my new glasses?! #nerdy #stylingitout #pinchedthemandnotgivingthemback #Actressing #travellingchica #Europeadventure #Party

A photo posted by Melanie Liburd (@mellyliburd) on


3. להציל את רידלי סקוט

בעוד הסערה סביב הסרט החדש של רולנד אמריך, "סטונוול", נמשכת, סרט נוסף מואשם במה שמכונה "ווייט-וושינג" – ליהוק של שחקנים לבנים לתפקידים שנכתבו במקור לבני מיעוטים. קבוצת פעילים ממוצא אסיאתי טוענת כי שתי דמויות ב"להציל את מארק וואטני", סרט המד"ב של רידלי סקוט בכיכובו של מאט דיימון, הופיעו במקור (הספר "לבד על מאדים" של אנדי וויר) כאסיאתיות אך מגולמות בידי צ'יווטל אג'יופור (אנגלי ממוצא ניגרי) ומקנזי דייויס (בלונדינית). בהודעה שהוציאה, הקבוצה הזכירה את הביקורת שספג סרטו הקודם של סקוט, "אקסודוס: אלים ומלכים", מאותה הסיבה. 

צ'יווטל אג'יופור (צילום: Anthony Harvey, GettyImages IL)
היה אמור להיות אסיאתי? צ'יווטל אג'יופור | צילום: Anthony Harvey, GettyImages IL

4. מתחת לקסדה

עוד באותו הנושא: ג'ון בוייגה יגלם ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" את הסטורם טרופר השחור הראשון, והאינטרנט כמרקחה. עכשיו בוייגה פונה ישירות למבקרים ואומר "אני בסרט, מה אתם מתכוונים לעשות בקשר לזה"? בראיון שנתן למגזין האינטרנטי "V" אמר בוייגה "בני מיעוטים ונשים מופיעים יותר ויותר על המסך. לעשות 'ווייט-וושינג' זה ממש חסר הגיון".

Mini me.

A photo posted by @john_boyega on