הגורל וחוש ההומור הביזארי במיוחד שלו הכו השבוע מחדש בעניינו של קורי מונטית'. כוכב גלי, שנמצא מת בחודש שעבר במלון בונקובר לאחר ערבוב קטלני של סמים ואלכוהול, הספיק להשתתף בשני סרטים אחרונים לפני מותו המוקדם. וכמו שקורה בדרך כלל במקרים הטראגיים האלה, דווקא הסרטים הקטנים למדי האלה יזכו לתשומת לב יוצאת דופן.

ראשי פסטיבל טורונטו הכריזו אתמול (שלישי) כי הקרנת הבכורה של McCanick, סרט עצמאי קטן תקציב בכיכובו של מונטית', תתקיים במסגרת הפסטיבל ב-9 בספטמבר. אבל כשקוראים את תקציר עלילת הסרט אי אפשר שלא להרגיש את הצמרמורת. מונטית', שסבל מהתמכרות קשה לסמים כבר מגיל צעיר במיוחד, מגלם בסרט דמות שמזכירה ביותר מצירוף מקרים את השחקן שמגלם אותה.

קורי מונטית' בסרט האחרון (צילום: Entertainment Weekly)
ניסה להתמודד עם עצמו. מונטית' בתמונה ראשונה מתוך הסרט | צילום: Entertainment Weekly
עלילת הסרט מתרכזת בבלש הסמים יוג'ין "מאק" מק'קאניק, שמפתח אובססיה לתפיסתו של פושע צעיר (מונטית'), שמשתחרר מהכלא. המצוד שמנהל הבלש אחרי הצעיר חושף פרטים אפלים מהעבר שעשויים להסביר את המתח בין השניים. "הדמות של קורי היא של נוכל רחוב מכור לסמים", מסביר במאי הסרט ג'וש סי וולטר, "הוא רצה לבחון את הנקודות הקשות בחיי ההתבגרות שלו, שלגביהן הוא היה מאד פתוח עם המעריצים שלו. אני חושב שהוא ראה בתפקיד הזה הזדמנות לקתרזיס".  

סרטו האחרון בהחלט של מונטית', All The Wrong Reasons, יוקרן אף הוא לראשונה בפסטיבל.

>> סרט השואה המפורסם שנגנז נחשף לראשונה
בואו לפייסבוק שלנו