מעריצי היקום הקולנועי של מארוול לא ידועים כטיפוסים סבלניים במיוחד, והצפייה לטריילר הראשון של "הנוקמים 4" כבר ממש מוציאה אותם מדעתם. ראש אולפני מארוול, קווין פייג', הבטיח בעבר כי הטריילר המצופה יגיע לפני סוף השנה, אך הבמאי ג'ו רוסו הזהיר כי ייתכן והגעתו תתעכב עד תחילת שנת 2019. הציפיות המוגזמות לטריילר, אפילו הפכו להאשטג פופולארי - #WhereIsTheAvengers4Trailer (איפה הטריילר של הנוקמים 4). כצפוי, האובססיה של המעריצים נענתה בקריצה מצד אנשי מארוול, אבל הסניף ההודי של החברה לקח את הבדיחה קצת רחוק מדי. 

חשבון הטוויטר הרשמי של מארוול בהודו צייץ אתמול את המילים שכל המעריצים חיכו להן, "הנה ה... של הנוקמים 4", אך בציוץ המשך מיד שברו את הלב: " ת'ור, הדמות מהנוקמים 4", בצירוף סרטון משועשע שהציג לראווה את גופו של ת'ור, "שיערו החלק כמשי" "וחזה חזק כמו שריון". בציוץ עוקצני נוסף יום קודם לכן, מארוול הודו פרסמו איור של הענק הירוק, וכתבו כי המעריצים שלהם "ירוקים ולא בגלל הסביבה", בתוספת תגובה שצוחקת על ההאשטג #WhereIsTheAvengers4Trailer. כזכור, הענק הירוק מוריק מרוב זעם, מה שיכול להסביר את העובדה שגם מעריצי מארוול הכעוסים הופכים לירוקים. כמו כן, היוצרים של "הנוקמים" לא בחלו בעבר בהטרלות מרושעות על חשבון המעריצים, כך שיש פה מסורת של הטרלה.


ביחס ישיר למידת הלחץ בו שרויים המעריצים, הציוצים המטרילים לא התקבלו ברוח טובה. המגיבים שטפו את העמוד בזעם, ואחרי כמה שעות נמחק הציוץ על ת'ור ונמחקה גם ההערה שמתייחסת להאשטג #WhereIsTheAvengers4Trailer. מתוך הבנה שאולי הם הלכו רחוק מדי עם הנושא הרגיש, חשבונות הטוויטר של מארוול ירדו לעת עתה מהקו העוקצני. עם זאת, נראה שהדבר היחידי שיכול להרגיע את המעריצים בשלב זה הוא רק אותו טריילר חמקמק ועתיר ציפיות. לפי הסימנים המקדימים, יש סיבה להאמין שהטריילר יגיע אלינו כבר בימים הקרובים, אבל אנחנו, בניגוד ל"נטפליקס הודו", לא רוצים לפזר לכם הבטחות ריקות.