אין תמונה
הם חוזרים!
מאז שידור פרק הסיום בסתיו שעבר טרח דאג אלין, יוצר "הפמליה", להזכיר בכל מקום שלא מדובר בסוף פסוק ושדרמה, טרטל, אי ווינס צפויים לחזור לחיינו עם אדפטציה למסך הגדול. מאז חלפו הרבה מאד במים בהרבה מאד נהרות ונראה היה שכמו בהרבה מאד מקרים אחרים, הסחבת של הוליווד תצליח לקבור גם את הפרויקט הזה. עד שהבוקר יצאו אולפני וורנר בהודעה משמחת במיוחד: אור ירוק ניתן לתחילת עבודות ההפקה של הסרט.

עבור מי שלא טרח לעקוב אחרי תופעת "הפמליה" במשך 8 העונות בהן שודרת ב- HBO, נספר כי היא מגוללת את קורותיהם של ווינס צ'ייס (אדריאן גרנייר), כוכב עולה בתעשיית הקולנוע, וארבעת חברי הילדות שמלווים אותו לכל מקום. הסדרה זכתה לכינוי "סקס והעיר הגדולה" של הגברים וחשפה לא מעט מאחורי הקלעים של עיר הסרטים הנוצצת. בעיקר את המתרחש במשרדי המפיקים הגדולים. כך נולדה אחת הדמויות האהובות ביותר בסדרה: ארי גולד.

אם לא צפיתם בסדרה ואתם עדיין מתכננים לעשות זאת כדאי מאד לעצור את הקריאה כאן. כזכור, הפרק האחרון של העונה השמינית הסתיים כשארי מתפטר מתפקידו כסוכן כדי להתחייב למשפחתו, רק כדי לקבל את הצעת חלומותיו: לעמוד בראש קונצרן התקשורת של טיים וורנר. אלין טוען כי עלילת הסרט החדש תתרחש שישה חודשים לאחר סיום העונה המקורי ותתמקד לא מעט בקריירה החדשה של הסוכן היהודי.

"אנחנו מגיעים לסרט הזה כשארי נמצא בנקודת מפתח בחייו", הסביר ג'רמי פיבן (שמגלם את ארי) בראיון בשנה שעברה, "זה או שהוא יהיה שליט העולם או שיאבד את משפחתו". תאריך יציאה רשמי טרם נקבע לסרט וכן לא ידוע עדיין אם כל כוכביו המקוריים יחזרו, בינתיים נצטרך להסתפק בידיעה שזה יקרה מתישהו בעתיד הקרוב.

>> בואו לפייסבוק שלנו וזה!