"הנוקמים" כבר היו בסרט הזה. ב-2012, עם יציאת הסרט הראשון בסדרה, גרפו קפטן אמריקה ולהקתו 207 מיליון דולר במהלך סוף השבוע בארה"ב לבדה. זו הייתה הפתיחה החזקה ביותר של סרט בכל הזמנים, וגם שיא להקרנות איימקס (שנשבר מאז על ידי "עלייתו של האביר האפל") ושל הקרנות תלת ממד. במרוצת הזמן הרוויחו "הנוקמים" 623.4 מיליון דולר בצפון אמריקה ועוד 895.2 מיליון דולר ברחבי העולם, והיו לסרט הרווחי ביותר של 2012 ולסרט השלישי ברווחיותו ברחבי העולם בכל הזמנים (ועוד שלל שיאים שנשברו בדרך). את הפתיחה הפנומנלית הזו אפילו לנוקמים יהיה קשה לשחזר. אבל הם בהחלט נותנים פייט.

"הנוקמים: עידן אולטרון" הגיע לארה"ב בסוף השבוע האחרון (אצלנו הוא עלה למסכים כבר בסוף השבוע הקודם) והכניס ביום הראשון להקרנתו 84.5 מיליון דולר – יותר מהכנסותיו של הסרט הראשון ביומו הראשון (81 מיליון) – מה שהפך אותו לסרט השני בכל הזמנים ברווחיותו ביום הראשון להקרנתו (אחרי "הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק 2"). נתוני יום שבת עדיין לא נאספו ויום ראשון האמריקאי רק בראשיתו, אבל ההערכות הן כי " עידן אולטרון" לא יצליח לגבור על קודמו – בין השאר בגלל קרב האגרוף בין פלויד מייוות'ר למני פקיאו שהצמיד את האמריקאים למסכי הטלוויזיה הלילה. ועדיין, "עידן אולטרון" עשוי לעבור את סף 200 מיליון הדולרים ולרשום את אחת הפתיחות הרווחיות בכל הזמנים, שנייה רק לסרט הראשון. בעולם, אגב, "עידן אולטרון" כבר עושה חיל מזמן, וגרף עד כה כ-340 מיליון דולר.

"עידן אולטרון" דרך כמובן בסוף השבוע על כל מתחריו, לרבות "מהיר ועצבני 7" שסגר חודש במקום הראשון. הלהיט של וין דיזל עומד כרגע על 332 מיליון דולר בארה"ב ו-1.4 מיליארד דולר בעולם, מה שהופך אותו לסרט הרביעי ברווחיותו בכל הזמנים – בערך 170 מיליון דולר מתחת ל"הנוקמים". אבל נראה ש"הנוקמים: עידן אולטרון" עוד עשוי לדרדר את "מהיר ועצבני 7" מקום אחד למטה. גם וין דיזל לא מספיק מהיר בשביל הקצב הזה.