פיליפ סימור הופמן במשחקי הרעב (צילום: צילום מסך מתוך Youtube)
נשארו עוד 7 ימי צילום לתום הסדרה | צילום: צילום מסך מתוך Youtube
פיליפ סימור הופמן הוא אחד הקונצנזוסים הכי גדולים בהוליווד - שחקן מוערך וזוכה פרס האוסקר, אבל כנראה שתפקידו האחרון של מי שאהב לגלם דמויות מסובכות ואפלות, יהיה דווקא בלהיט הנוער ושובר הקופות "משחקי הרעב". הופמן כבר הספיק לחוות את הטירוף סביב הסדרה עם יציאתו של הסרט השני בסדרה (והראשון בהשתתפותו) בנובמבר האחרון.

הסרט הבא בסדרה אמור להיות מבוסס על הספר השלישי בטרילוגיה "עורבני חקיין", שיחולק לשני חלקים. אחד כבר צולם, נמצא בעריכה ואמור לעלות בנובמבר 2014. צילומי החלק השני מתרחשים בימים אלו ממש, כשהסרט עצמו מתוכנן לצאת בחורף 2015. למרות שלא שוחררה הודעה רשמית, נראה כי מותו של הופמן לא ישפיע על יציאתם העתידית של הסרטים.

צילומי הסרט החלק האחרון של "עורבני חקיין", היו מתוכננים להמשך עד מאי, כשבפועל נותרו רק 7 ימי צילום. על פי מקורות רוב החלקים של הופמן בסרט כבר צולמו, כך שכנראה תפקידו לא יוחלף, אך המפיקים עדיין יצטרכו להתמודד עם פתרון יצירתי לסצנות החסרות.

בסרט מגלם הופמן את דמותו של פלוטארך הווזנבי – ראש המשחקים שבהמשך מתברר כאחד ממנהיגי המרד - והסרט שצילומיו לא הושלמו אמור היה להיות משמעותי במיוחד בעלילה, למרות שמדובר בתפקיד משנה בלבד. יש לזכור שהסרטים מבוססים על סדרת ספרים שסחפה מיליוני מעריצים ברחבי העולם, ושינוי העלילה הוא בעייתי משום שכל הנראה יגרור גל של תגובות זועמות מצד מעריצי הספרים.

אין תמונה
הודעה מטעם דוברי הסרט יצאה לעיתונות
"מילים אינן יכולות לבטא את האובדן המצער שאנו חווים עכשיו. פיליפ היה אדום נפלא, כשרון יוצר דופן וליבנו נשבר. תנחמינו הולכים למשפחתו", נמסר בהודעה מטעם דוברי הסרט. חברת ההפקות מסרה אף שהיא משתתפת בצער על אובדן של כשרון יוצא דופן.

בנוסף ל"משחקי הרעב" סיים הופמן לצלם עוד שני סרטים: God's Pocket" " ו-"A Most Wanted Man" ותכנן לעבוד על סדרת טלוויזיה בשם " Happyish" שכנראה תבוטל בעקבות מותו הבלתי צפוי.