1. ספיידרמן כבר לא יהיה שחור

חשבתם שסיימנו עם פרשת סוני? תחשבו שוב. החשיפה האחרונה מהפריצה למיילים של האולפנים מגלה כי מאחורי שובו של ספיידרמן למארוול עומדת גם דרישה לאפיון חד-משמעי של איש העכביש: הוא חייב להיות לבן. והטרוסקסואל.

על פי אימייל מ-2011 שנחשף באתר "Gawker", ספיידרמן החדש צריך להיות בין השאר לבן, הטרוסקסואל, לא שותה, לא מעשן, לא משתמש בסמים, לא מענה, הורג רק מתוך הגנה עצמית, לא מנבל את פיו, ולא מקיים יחסי מין עד גיל 16 או עם ילדות מתחת לגיל 16. במילים אחרות, בהן השתמש "Gawker": ספיידרמן הוא חתיכת חנון.

המייל הזה מסיר מרשימת המועמדים, ככל הנראה, את דונלד גלובר, השחקן שחור העור שמדבב את מיילס מורלס הספיידרמני בסדרת אנימציה, ונחשב לאחד השמות הבולטים להפוך לספיידרמן. אלא אם סוני יחליטו לנסות לתקן את הרושם המחפיר.

2. כרטיס אדום

אלה לא ימים יפים לפיפ"א. בעוד התאחדות הכדורגל העולמית מנסה להתמודד עם התפטרותו המפתיעה של היו"ר ספ בלאטר ועם פרשת השחיתות המאיימת על הארגון, בשבוע שעבר התבררו ממדי הכישלון של סרט הקולנוע שיזמה ההתאחדות – והם קולוסאליים.

"United Passions" מספר את סיפורה של פיפ"א מבעד לעיניהם של נשיא הארגון בעברם: בלאטר (אותו מגלם טים רות'), ז'יל רימה (ז'ראר דפרדייה) וז'ואאו האבלנז' (סם ניל). את הסרט ביים הצרפתי פדריק אובורטין, והוא הופק בתקציב שמוערך בין 25 ל-35 מיליון דולר – 90 אחוזים מתוכו במימונה של פיפ"א.

הסרט הופץ בהפצה מוגבלת בארה"ב לפני כשבוע וזכה לפתיחה איומה: 918 דולרים בלבד, כשבאחד מעשרת בתי הקולנוע בהם הוקרן נרכש כרטיס אחד בלבד. בכך הפך "United Passions" לסרט הכושל בתולדות ארה"ב, כשהוא עוקף בקלילות את "נישקתי ערפד" ו-1,380 דולריו מ-2012. הכישלון הקופתי, אגב, מצטרף לכישלון הביקורתי: באתר "Metacritic" עומד הסרט על ציון 1 מתוך 100, ובאתר "Rotten Tomatoes" - אפס עגול. איך נאמר במילים שבכירי פיפ"א יבינו? תבוסה צורבת.

3. סמוך על וולט

עונתה השנייה של "סמוך על סול" עדיין רחוקה – היא צפויה לעלות בתחילת 2016 – אך בשבוע שעבר היא חזרה להיות מדוברת בזכות ראיון שהעניק היוצר וינס גיליגאן ובו דיבר על אפשרות הופעתו של וולטר ווייט בסדרה.

"יהיה חבל אם הסדרה תרוץ מבלי שהוא יופיע בה", אמר גיליגאן בראיון ל"ניו יורק דיילי ניוז". גיליגאן הבהיר שזה לא יקרה בעונה הקרובה, אך הוסיף שהוא מקווה שקרנסטון יקפוץ בעתיד הקרוב לביים כמה פרקים ב"סמוך על סול".

וולטר ווייט, כזכור – ספוילר למי שלא צפה ב"שובר שורות" – מת בסיומה של סדרת-האם. זה לא אמור להפריע לקאמבק שלו לאלבקרקי, כיוון ש"סמוך על סול" מתרחשת שש שנים לפני "שובר שורות".

קרנסטון עמד השבוע במרכזה של שמועת רשת עיקשת אחרת, לאחר שהאתר הסאטירי "The Studio Exec" פירסם כי הוא עתיד להצטרף לעונה השישית של "משחקי הכס". הידיעה פשטה ברשת לצד "ציטוטים" של בכיר ב-HBO שסיפר על המשא ומתן הארוך עם קרנסטון, שבסופו הסכים השחקן לגלם את סאקרו בלור – שכיר חרב שעתיד לרצוח את ג'ון סנואו (עוד ספוילר – סנואו שבכלל מת בתום העונה החמישית). הסופר ג'ורג' ר. ר. מרטין צוטט כמי שאומר כי "סאקרו לא מופיע בספרים אבל הייתי נחוש לכתוב את התפקיד עבור בראיין". ועכשיו אנחנו קצת מצטערים שהכל בלוף.

 

4. הפנים האמיתיות של סרסיי

אחרי שמצעד הבושה של סרסיי לאניסטר בסיום העונה של "משחקי הכס" הסעיר את הרשת – בעיקר לאחר שהתגלה כי ראשה של השחקנית לנה הידי הולבש דיגיטלית על גופה העירום של כפילה – נחשפה בסוף השבוע הכפילה המדוברת.

"אנטרטיינמנט וויקלי" חשף כי מדובר ברבקה ואן קליב בת ה-27. "זו הייתה אחת החוויות המפחידות והנהדרות שיכולתי לדמיין", סיפרה ואן קליב. "לא הייתי חושבת גם בעוד מיליון שנה שאהיה בדוברובניק, מוקפת במאות ניצבים ואנשי צוות שזורקים עלי אוכל, אבל זה היה מדהים". ואן קליב גברה על למעלה מ-1,000 שחקניות שהציגו את מועמדותן לתפקיד כפילתה של הידי. היא משחקת מאז הייתה בת 5, אבל זו סצנת העירום הראשונה שלה, ו"בהתחשב בעובדות, זה למעשה היה הליהוק הכי נעים שהיה לי".

הידי – שליוותה את ואן קליב מקרוב במהלך הצילומים – סיפרה שלא התערבה בליהוק. "אם מישהי מספיק אמיצה לעשות את זה, אני מריעה לזה", אמרה הידי. הבמאי דייויד נאטר אמר שואן קליב היא "שחקנית נהדרת, מתנה משמיים", וטען שתפקידה הכי אחד מהחשובים בעונה החולפת. הבחירה בוואן קליב, אגב, הייתה אחת הסיבות לזעמם של המעריצים, כיוון שבספרים גופה של סרסיי – גוף של אישה שעברה שלוש לידות, ולא גוף של דוגמנית בת 27 – נתפס כחלק מהניסיון לבייש את המלכה.

בספטמבר העלתה ואן קליב לחשבון הטוויטר שלה תמונה של שערות ראשה הפזורות על הרצפה לטובת סצנה שבה השתתפה. השבוע גילינו למה היא עשתה את זה.

ואן קליב אחרי הקיצוץ:

5. דרוש חשפן

עוד נחשף השבוע: איך ליהקו את הגבר שינופף באיבר מינו מול סרסיי? גולש Reddit פירסם את המודעה שפורסמה בבהילות בסוף ספטמבר האחרון, ובה נכתב כי "דרוש פלאשר (גבר בן 25-50) שמוכן לנפנף באיבר מינו ולצעוק 'אני לאניסטר, תמצצי לי!'. זה חלק מסצנה מרכזית בעונה וזו תהיה חוויה מרגשת. אנו זקוקים למישהו שמרגיש בנוח עם עירום מלא בסצנה המונית וללא מומים או פירסינג באיבר המין. אנחנו צריכים מישהו עם שיער ערווה. שימו לב שלא יהיו קלוז-אפים על איבר המין – זה רגע קטן בסצנה גדולה".

הדרישות, כזכור, נענו.

6. דור מזוין

שנתיים וחצי אחרי ש"טרמה" ירדה מהאוויר, היוצר דייויד סיימון ("הסמויה", "דור מזוין") מכין את הפרויקט הבא שלו ל-HBO – והוא מסקרן במיוחד. סיימון עובד ביחד עם ג'ורג' פלקנוס על סדרה שתעסוק בתעשיית הפורנו שצמחה בטיימס סקוור בניו יורק משנות ה-70 המוקדמות ועד לאמצע שנות ה-80. עוד בתמונה, לפי הדיווח ב"הוליווד ריפורטר": נגיף האיידס, הקוקאין, ושוק הנדל"ן.

סיימון סיפר למגזין כי בתחילה חשש מהרעיון – "אני לא רוצה לעשות תכנית פורנו, אני נשוי עם ילדים, זה אפל מדי" – אבל השתכנע לאחר ששמע סיפורים מאדם שעבד בתעשייה ברחוב 42 באותה תקופה. "אתה לא רוצה לעשות פורנו כדי לבקר פורנו, כי זה יהיה מסע מושחת – ואתה גם לא רוצה להתנשא על אנשים, כי זה לא יהיה הוגן", סיפר סיימון על הבעייתיות שבפרויקט. "אתה צריך להציג את זה כסיפור על אנשים ועל שווקים – על הרגע שבו משהו נהיה חוקי ורווחי ומה קרה לאנשים באווירה הזאת".

עד שזה יקרה, אנחנו מחכים ל"Show Me a Hero" – המיני סדרה שיצר סיימון ל-HBO על רובע יונקרס בניו יורק על פי ספרה של ליסה בלקין, בבימויו של פול האגיס, ובכיכובם של וינונה ריידר, ג'ים בלושי, קתרין קינר ואלפרד מולינה.

7. לאלף ראפטור

לסיום, קבלו את התחביב החדש של מטפלים בגני חיות: לחקות את כריס פראט ב"עולם היורה".

#jurassiczookeeper #prattkeeping #raptorshotremake #chrispratt #raptorsquad #zoorasicworld #jurassicworld #dolphins

A photo posted by Sonia Lise (@inspiredbynaturae) on

Stand down!!! #lizards #lizard #reptile #reptiles #jurassicpark #zookeeping #chrispratt #prattkeeping #raptorsquad #raptorshotremake #dinosaur #tegu #jurassiczookeeper #jurassiczoo #argentine #blackandwhite @thereptilezoofv

A photo posted by Lauren (@sockeths) on

Keeper Chandra channels Owen @prattprattpratt when our #clevergirls have him cornered #raptorshotremake #jurassicworld #jurongsicpark #raptorsquad #jurassiczookeeper #jurongbirdpark

A photo posted by Princess Pellita (@wrs.ig) on

#JurassicWorld? We think you mean Giraffic World!! #JurassicZoo #jurassiczookeeper #raptorshotremake @prattprattpratt #GoWildinGreenwich

A photo posted by LEOZCC - A 501c3 Charity (@leoconservation) on

the @woodlandparkzoo does a great job keeping these penguins in line!! ☺️ #jurassiczookeeper #repost #jurassicworld

A photo posted by Jurassic Zoo Keepers (@jurassiczookeeper) on

This scene has become a hilarious one since then... #Repost @mrsdubs41 #JurassicZookeeper #funny #jurassicworld

A photo posted by @jhlow28 on

טוב, הבחור הזה ניצח:

Tigers are close to raptors, right? Zookeepers are reenacting #ChrisPratt's now-famous scene from #JurassicWorld! To see all the hilarious reenactments, check out the link in our bio! #Tigers #PrattKeeping #JurassicZoo #RaptorSquad #TigerSquad #Pratting #JurassicZookeeper

A photo posted by Carbonated.TV (@carbonated.tv) on