אין תמונה
אז תתנו לנו לבד את הסנדוויץ' שלכם או שנצטרך לבוא לקחת?
כבר הרבה שנים לא זוכרים באולפני "דיסני" שבוע כל כך מוצלח כמו זה שעבר על החברה זה עתה. ימים ספורים אחרי ההודעה הדרמטית על רכישתה של "לוקאס פילם" ב-4 מיליארד דולר מידי ג'ורג' לוקאס, והחזרתה לחיים של סדרת "מלחמת הכוכבים", חייכו גם נתוני הקופות אל האולפן שהמציא את מיקי מאוס. "ראלף ההורס", הלהיט החדש של דיסני, שבר בסופ"ש האחרון את שיא הפתיחה הטובה ביותר בהיסטוריה לסרט אנימציה של האולפנים, עם הכנסות של 49.1 מיליון דולר (עקף את "פלונטר" מ-2010 שפתח עם 48.7 מיליון).

"ראלף ההורס", בכיכוב דיבוביהם של ג'ון סי.ריילי, שרה סילברמן, ג'יין לינץ' וג'ק מקברייר, מגולל את סיפורו של כוכב משחק וידאו ישן משנות ה-80, שמואס בתדמית הרשע, ומחליט לצאת למסע להגשים את חלומו להפוך לגיבור אמיתי. מבקרי הקולנוע בארצות הברית יישרו אף הם קו עם הקהל הרחב כשהעניקו ציונים גבוהים לסרט החדש, ותיארו אותו כנוסטלגיה כיפית וצבעונית המתאימה למבוגרים וילדים כאחד.

אל המקום השני בטבלת שוברי הקופות של השבוע (25 מיליון דולר) הגיע "Flight" סרטו המצופה של רוברט זמקיס ("בחזרה לעתיד", "פורסט גאמפ") על קטסטרופה אווירית שהופכת לחידה מסתורית. את השלישייה הפותחת סוגר "ארגו", עטור התשבוחות של בן אפלק, שסוגר שבוע רביעי בשלישייה הפותחת עם הכנסות מצטברות של מעט יותר מ-75 מיליון דולר.

בין כל יתר האסונות שהביא עמו הוריקן "סנדי", חששו בתעשיית הקולנוע האמריקאית מסופ"ש גרוע במיוחד מבחינת הכנסות. כ-100 בתי קולנוע באזור החוף המערבי נותרו סגורים ביום חמישי, אך עם חזרת החשמל ופתיחתם של מקומות בילוי, חזרו הצופים בגדול אל אולמות הקולנוע. "נראה ברור שאנשים רצו למצוא לעצמם מקום לברוח מהמועקה של סנדי – בעיקר לסרטים", סיפר אחד מהמפיצים הגדולים במדינה לאתר "דדליין הוליווד".