"וונדר וומן" יצא רק לפני שבוע לאקרנים ומרגיש כאילו כבר חודש (או אולי ליתר דיוק, שנה?) חוגגים את ההצלחה של גל גדות בהוליווד. אחרי יציאתו ושלל הפרגונים מהמבקרים, הצופים וגם הסלבס - גל לא מפספסת הזדמנות להודות למעריצים, אך מסתבר שעוד לפני כן - היא גם נהנית להפתיע אותם. 

במהלך טרום הקרנת בכורה שהתקיימה בניו יורק, הצופים ההמומים הופתעו לראות את הבמאית פטי ג'נקינס, לצד וונדר וומן בכבודה ובעצמה גל גדות, כריס פיין ורובין רייט נכנסים לאולם הקולנוע.  בסרטון שעלה לרשת, רואים את גדות מספרת למצלמה: "אנחנו נמצאים בבית קולנוע בניו יורק ואנחנו הולכים להפתיע את כולם לפני שהם עומדים לראות את הסרט", ואליה מצטרפים בסרטון גם פיין וג'נקינס, בזמן שהם נכנסים לאולם המלא באנשים שממש לא ציפו למה שעומד לקרות להם:

בסרטון נוסף שעלה מהמקום רואים את גדות מספרת לצופים כמה הם מתרגשים להיות שם, "אנחנו מרגישים את האנרגיה, אנחנו נרגשים להיות פה, תודה רבה לכולכם שבאתם הערב". לדברי כתב ה"דיילי ניוז", שנכח באירוע, הקרנת הסרט נדחתה בחצי שעה אבל בדיוק כשהקהל החל לנוע בעצבים, חברי הסרט נכנסו לאולם - מה שלפחות על פי הסרטונים נראה שסיפק אותו. עם כניסתה של גדות למקום כל הקהל הריע וצעק לכיוונה, וג'נקינס סיפרה להם איך הם הגיעו לשם בכלל: "לא יכולנו להתאפק. לא יכולנו להתאפק להיות פה היום. באנו לפה כדי להתראיין בשביל קידום הסרט, ושמענו שנערכת כאן הקרנה. אמרנו 'אנחנו חייבים ללכת', פשוט רצינו להגיד שלום לכולם".


Director Patty Jenkins joins @robingwright, Chris Pine and #WonderWoman herself, @gal_gadot, for a SURPRISE intro at tonight’s NYC screening!

A post shared by Wonder Woman (@wonderwomanfilm) on


mako תרבות בפייסבוק