הצצה ראשונה לסרט שמבוסס על הספר הראשון בטרילוגיה הארוטית הנמכרת בהיסטוריה, מי חשב שזה ירגש מישהו? מסתבר שגם הציפיות האופטימיות ביותר של אולפני יוניברסל לא חזו את רמת ההתעניינות. הטריילר ל"50 גוונים של אפור" ששוחרר בחמישי האחרון הוא כעת באופן רשמי הקדימון הנצפה ביותר של 2014.

חברת Zefr שמנתחת את נתוני הצפיות ביוטיוב, מדווחת ששישה ימים בלבד לאחר יציאתו, צפו בטריילר החושני 36.4 מיליון גולשים. מבט זריז בעמוד הרשמי של הטריילר יגלה שמדובר במספר נמוך בהרבה, כך שככל הנראה מדובר בחישוב של כלל הסרטונים שהופצו באותו יום על ידי משתמשים שונים. הסרטון של יוניברסל בריטניה הגיע ל-18 מיליון צפיות, הסרטון שפורסם על ידי הפקת הסרט הגיע ל-12 מיליון והיתר הגיעו ממשתמשים פרטיים.

בכך עבר "50 גוונים" את "צבי הנינג'ה", שהחזיקו בתואר לזמן קצר עם 31 מיליון צפיות בסוף מאי. "גודזילה" ו"רובוטריקים 4", זכו ל-26.3 מיליון צפיות כל אחד, כש"טיפשים בלי הפסקה 2" זכה ל-23.5 מיליון צפיות. הסרט, למקרה שבמקרה שכחתם, ייצא לבתי הקולנוע ברחבי העולם בוולנטיינס 2015.