1. דרושות: נשות חיל

אחרי תקופה מלאה בסימני שאלה, עכשיו זה סופי - הסרט החדש של די. סי. בכיכובה של גל גדות יתחיל הפקה בנובמבר. ובינתיים, פרטים נוספים על הוייב הפמיניסטי של ההפקה נחשפים. המפיקה דבורה סניידר סיפרה השבוע: "חיפשנו במאית ומצאנו את פטי ג'נקינס, שהגיעה עם חזון דומה לחזון שלנו לגבי הדמויות. אנחנו שמחות מאוד שאנחנו להתחיל הפקה בנובמבר". ג'נקינס, שביימה את "מונסטר" המהולל עם שרליז ת'רון ב-2003, לא שבה מאז לביים סרט קולנוע, ו"וונדר וומן" יהווה מבחן משמעותי גם עבורה. אך האמירה החשובה באמת של סניידר הייתה ש"זה היה תהליך ממש נהדר – ניסינו להעסיק כמה שיותר נשים על הסט". אחרי שכריס פיין לוהק לתפקיד הגברי הראשי – אנחנו רגועים.

 

2. איפה תום אבני? 

טריילר ראשון ומצופה לחידוש של "ספר הג'ונגל" של דיסני יצא, והוא נראה די מעולה. נכון, חוסר המקוריות הזה כבר מוגזם לגמרי, אבל אם כבר רימייק, אז שיראה (וישמע) ככה. הבמאי הוא ג'ון פאברו (הבמאי של "איירון-מן", ולנצח פיט החבר המיליונר של מוניקה ב"חברים") וקאסט המדובבים הוא אולי המבטיח ביותר אי פעם: סקרלט ג'והנסון היא הנחש קאה, אידריס אלבה הוא שירחאן הנמר, ביל מאריי הוא באלו הדוב, בן קינגסלי הוא באגירה הפנתר וכריסטופר ווקן הוא לואי מלך הקופים. כל מה שטוב לדב.

 

3. המלכה אליזבת'

נראה שזו התקופה של אליזבת' בנקס. אחרי שנים די ארוכות בהן הסתפקה בנקס בתפקידים קומיים קטנים יחסית, בעת האחרונה היא בולטת גם כשחקנית דרמטית (עם תפקיד מבריק ב"אהבה וחסד") ועכשיו, גם כבמאית. אחרי הבכורה שלה מאחורי המצלמה ב"פיץ' פרפקט 2", השבוע דווח שבנקס (כנראה) תביים חידוש לסדרת "המלאכיות של צ'רלי", כן כן, אותה סדרה משמימה משנות ה-70. החידוש – אנחנו מקווים – לא יהיה קשור לשני הסרטים הנוראיים מתחילת שנות האלפיים עם דרו ברימור, קמרון דיאז ולוסי לו.

4. מתי כבר חורף?!

יאללה, די, נחנקנו. הוא חי, הוא מת – אנחנו כבר לא יודעים מה לחשוב. אבל (זהירות אולי ספוילר) קית-הרינגטון-ג'ון-סנואו אמר השבוע בראיון למגזין בלגי כי "הדבר החשוב הוא שאני יודע בדיוק כמה זמן נשאר לי בחוזה. בואו רק נאמר ש'משחקי הכס' תישאר חלק חשוב בחיי בתקופה הקרובה, כנראה אהיה בשנות ה-30 שלי כשזה יגמר". באיזה צורה הוא ישתתף בתכנית? תחשבו מה שתחשבו, אנחנו הפסקנו לנסות לנחש.

5. מממממקיי

העונה ה-19 (!) של "סאות' פארק" תיפתח היום עם פרק שנשמע מעניין במיוחד – על קייטלין ג'נר. סדרת האנימציה הגסה היא אולי הדבר עם הכי הרבה אמת בטלוויזיה, אנחנו מצפים לשמוע מה הם הולכים לעשות מג'נר, משפחתה, והתגובות אליה בעולם. ותמיד תהיה לנו יא יא יא לורד.