בחודש הבא יעלה לאקרנים סרט ישראלי מסקרן במיוחד בשם "מעשייה אורבנית", שכבר נבחר להשתתף בפסטיבל FTF  (First Time Fest) בניו יורק, ומהקטעים שלו ששוחררו עד כה נראה קצבי, פרובוקטיבי ומותח.  מדובר בסרט עצמאי בבימויו של אליאב לילטי, המבוסס על סיפור אמיתי של נערה אותה הכיר.

הסרט, עליו עבד לילטי בחמש השנים האחרונות, מגולל את סיפורם של שני אחים המתעוררים בבוקר אחד כשהם ערומים. זמן קצר לאחר מכן מתברר להם כי אמם מתה ואביהם נטש במפתיע. השניים, מבולבלים ואבודים, מחליטים לצאת למסע חיפוש אחר האב.

את צמד האחים מגלמים נעה פרידמן וברק פרידמן (שאמנם הם לא באמת אחים, אבל תודו שצירוף המקרים מעניין). האחות מקיימת מערכת יחסים אינטימית עם חברתה הצמודה (בגילומה של נתלי ברמן) שאחיה אינו סובל. במהלך חיפושיהם אחר האב, פוגשים הנער והנערה אנשים המספקים להם הצצה אל העתיד האפשרי הצפוי להם, במה שהופך למעין מסע הזייתי, מטורף ומסויט. 

בין השחקנים אפשר למצור את אסתי ירושלמי כמורה לתנ"ך ששוכבת עם האח המתוסכל, את זהר שטראוס כבעלה, את אוהד קנולר בתפקיד מפתיע שתוכלו להציץ אליו כאן וכמו כן את נועה קנולר, עירית בנדק, אבי גרייניק, זהר וגנר ועוד רבים.