גל גדות (צילום: אביב חופי)
עולה לליגה של הגדולים | צילום: אביב חופי
עכשיו זה רשמי: אולפני וורנר מצאו את ה"ג'יי ג'יי אברמס שלהם". אחרי שקיבל את המושכות לריבוט של סופרמן ואת סרט ההמשך, שיכלול את וונדר וומן ובאטמן, מונה זאק סניידר לבמאי של "ליגת הצדק". מדובר בתשובה של DC Comics ל"נוקמים" של מארוול – סרט שיאחד על מסך אחד כמה מגיבורי הקומיקס הגדולים מכולם.

המשמעות של המינוי הזה משחקת כמובן לטובתה של וונדר וומן החדשה, גל גדות. סניידר היה האיש שליהק את גדות במפתיע מתוך מגוון של מועמדות פוטנציאליות אחרות. העובדה שימשיך הלאה גם לסרט הגיבורים הגדול הבא, מבטיחה גם למי שעוד היה קצה של ספק את הופעתה של גדות, כמו גם את אלו של בן אפלק (באטמן) והנרי קאוויל (סופרמן). גדות, שחתמה על חוזה לשלושה סרטים, עשויה לככב בסופו של דבר גם בסרט שיוקדש לדמותה. נשיא אולפני וורנר כבר התבטא בעבר כי האפשרות הזו ריאלית בהחלט.

זאק סניידר (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
יסתדר עם כל כך הרבה דמויות? זאק סניידר | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL
צילומי "באטמן נגד סופרמן" צפויים להתחיל בחודש הבא, אבל במקביל החלה כבר העבודה על "ליגת הצדק" . דיוויד ס. גוייר (טרילוגיית "האביר האפל", "איש הפלדה") צפוי לכתוב את התסריט, כשתאריך היעד עשוי להיות אביב 2018 או 2019. נשיא המחלקה הבינלאומית של אולפני וורנר, גרג סילברמן, הסביר בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל" כי ריבוי הגיבורים ב"באטמן נגד סופרמן" נועד להכין את השטח לקראת הסרט הגדול שיגיע אחריו.

רק בסוף השבוע האחרון נודע כי גם סייבורג, גיבור נוסף של DC Comics , יערוך הופעת בכורה ב"באטמן נגד סופרמן". ריי פישר, האלמוני לחלוטין, נבחר לגלם את הדמות בסרטו הראשון אי פעם. לחבורה הזו צפויים להצטרף ב"ליגת הצדק" גם אקוומן, גרין לנטרן, פלאש גורדון והצייד ממאדים.