אם לשפוט לפי הקיץ הזה, הדבר שהכי עדיף להיות בהוליווד כרגע הוא סוג של מוטציה (אלא אם כן אתם כריס פראט). אחרי שבשבוע שעבר כבשו "שומרי הגלקסיה" את צפון אמריקה והעולם כולו עם מספרים מרשימים, הגיע תורם של צבי ענק עם פטיש לפיצה לעשות קופה. כמו "השומרים" גם "צבי הנינג'ה" עברו בהרבה את הציפיות המוקדמות של האולפנים והשיגו לעצמם סיקוול כבר אחרי סופ"ש אחד.

הרימייק של מייקל ביי היה צפוי למאבק קשה מצד הסנסציה מבית מארוול, אבל בסופו של דבר זה היה ניצחון די קליל. 65 מיליון דולר שעשו הצבים בצפון אמריקה מתווספים ל-28 מיליון שהגיעו מקופות העולם. בקצב הזה עלויות ההפקה יכוסו כבר בשבוע ובאולפני פרמאונט יוכלו להתפנות כדי לתכנן את הסרט הבא בסדרה, שכבר נקבע ל-3 ביוני, 2016. צפירת הרגעה לכל מי שחשש לקריירה של מייגן פוקס, אנחנו יודעים שיש הרבה כאלה.

במקום השני השבוע ספגו "שומרי הגלקסיה" ירידה של 56 אחוזים בהשוואה לשבוע שעבר עם 41 מיליון דולר. ההייפ העולמי סביב הסרט הצליח להביא אותו לסה"כ של 313 מיליון דולר אחרי שבועיים בלבד, מה שאומר שהסיכוי שלו להפוך לסרט הכי רווחי של הקיץ (כרגע מדובר ב"מליפיסנט" עם 736 מיליון) עדיין חי וקיים.

בפינת "הסרט החדש שאף אחד לא שמע עליו" נמצא המותחן "בתוך הסופה", שהסתפק ב-18 מיליון דולר במקום השלישי. "מסע של מאה צעדים" בכיכובה של הלן מירן ובהפקתם של סטיבן שפילברג ואופרה ווינפרי, נראה בדרכו הבטוחה להפוך לפלופ עם 11 מיליון דולר בלבד. לעומתו , "ילדות", אחד הסרטים המדוברים ביותר של השנה, ממשיך לעשות כסף גדול בהשוואה להשקעה הצנועה שנדרשה ליצירתו (4 מיליון). השבוע הוא חצה את רף 13 מיליון הדולרים.