על רקע המחאה ההולכת וגוברת מהדימוי של הגוף הנשי בקולנוע ובמדיה, סרט כמו "A Perfect 14" (מקביל למידה 44 בישראל) היה כנראה רק עניין של זמן. במקום שמות כמו ג'יזל ומירנדה קר, עומדות במרכז העלילה שלוש דוגמניות במידות שנחשבות לגדולות. אלי מיידיי, לאורה וולס וקרוסין דלוקס (בדקנו כמה פעמים שאלה באמת השמות שלהן), מספרות בסרט על הקושי הגדול להשתלב בתעשייה שמענישה נשים רק בשל היותן בעלות קימורים.

הסרט, שהופק על ידי שני יוצרי קולנוע קנדים, מספק הצצה לאופן בו מתייחסת תעשיית אופנה אל דוגמניות שאינן מצליחות לשמור על מידה 0 המקובלת. בין המרואיינים נמצאים, בין היתר, סוכני דוגמניות, צלמים ומעצבים, שמנסים להסביר את השתרשות תרבות הרזון. הבנות עצמן משתפות בעלבונות שספגו בגלל משקלן והעידוד החוזר להכניס אותן למשטר דיאטה. "בשורה התחתונה מדובר כאן בעסק", מסבירה אחת המרואיינות בסרט, "ובסופו של דבר נחשו מה אנחנו קונים? את דמות האישה הלבנה והרזה".

בטריילר לסרט מספרת חוקרת לדימוי גוף שאפליה על רקע משקל, היא אולי צורת האפליה האחרונה שנשארה לגיטימית בימינו. הסרט מעורר עניין רב בתעשיית הקולנוע והאופנה בשל הרלוונטיות של הנושא בו הוא עוסק. יוצריו אף מנסים לנצל את ההתעניינות כדי לגייס כספים שיאפשרו להם לכסות את הוצאות עלות העריכה של הסרט. מידע נוסף על הפרויקט ניתן למצוא באתר הסרט.