השחקנית הצרפתייה-ישראלית ג'וליה לוי בוקן מנהלת את הקריירה שלה באופן קבוע על הקו שבין פריז לתל אביב. השבוע היא התראיינה למגזין הצרפתי "ParisMatch", לכבוד תפקידה בסרט של צרפתי-ישראלי אחר - איוון אטאל. הסרט "הם בכל מקום" עוסק בתופעת האנטישמיות בצרפת, ולועג לאנטישמיות הסמויה והגלויה שמתרחבת באירופה. כוכבי הסרט הם אטאל בעצמו, שמגלם גבר יהודי שנאלץ ללכת לטיפול בלחץ הסביבה האנטישמית שסביבו ושארלוט גינצבורג - בת זוגו בחיים של אטאל. הסרט הוקרן בפסטיבל "קאן" האחרון, ומתהדר בשם אנגלי פרובוקטיבי הרבה יותר "The Jews". 

אין תמונה
כמה קשה להיות יהודי בצרפת? איוון אטאל מתוך "They Are Everywhere"

לוי בוקן, ביתו של הבמאי הצרפתי לודי בוקן, מגלמת אמנם תפקיד קטן בסרט אבל יודעת לספר לא מעט על היחס לו זוכים יהודים בצרפת. המראיין מחמיא ללוי בוקן על יופיה ומציין כי אין לה בכלל "מראה ישראלי" או "מראה יהודי" ושואל האם למרות כל זה היא נתקלת ביחס אנטישמי. היא מיד מתרעמת על הקביעה שלו ומציינת כי "הבנות הישראליות הן מהיפות בעולם", את החזות "האירופאית" שלה היא דווקא מנצלת כדי לדעת מה האנשים סביבה חושבים באמת - "בדיוק בגלל השיער הבלונדיני שלי והעור הבהיר, רבים סביבי לא חושבים שאני יהודייה ולכן אני שומעת לעיתים קרובות הערות שהם לא היו מעיזים לומר לו היו יודעים: 'הם בכל מקום' או 'אנחנו כבר לא הרוב כאן'. זה גורם לי להזדעזע יותר מהכל". 

בישראל שיחקה בטלנובלה "האלופה", בריאלטי "היחידה" וגם בדרמת הפשע "אלנבי", בנוסף קיבלה גם תפקידים קטנים בסדרות אמריקאיות כמו "הפמליה". עדיין לא ידוע אם ומתי הסרט "הם בכל מקום" יוקרן בישראל.