מספר ימים לפני שהשחקן זוכה האוסקר, רובין וויליאמס, שם קץ לחייו בשבוע שעבר, הוא דאג לצלם וידאו עם מסר למעריצה. בוידאו הביע וויליאמס את אהבתו לבחורה בשם ויויאן וולר, שסובלת ממחלה סופנית. וולר, בת ה-21, שאובחנה בינואר השנה עם סרטן ריאות, מעי וכבד, כללה פגישה עם וויליאמס ברשימה של הדברים שהיא מקווה לעשות לפני המוות. מכיוון שוולר חולה מדי מכדי לטוס מניו זילנד - בה היא מאושפזת - לארצות הברית, דאג אחד מחבריה ליצור קשר עם השחקן שצילם לכבודה קליפ קצר אותו שלח לצעירה לפני כמה חודשים.

"היי ויויאן, מה קורה בניו זילנד? אני שולח לך אהבה, תנצחי את הרשימה הזו", אמר וויליאמס בקלטת שנייה לפני שצולם מפריח נשיקה לכיוונה של וולר, ועבר לשיר קצר וסיפר שהוא "מאתגר את מת'יו מקונוהי". את המסר חתם כשהוא מוסר לוולר "הרבה אהבה". ג'ק,  בן זוגה של הצעירה, לו נישאה בפברואר השנה, מספר שהיא הייתה מאושרת לקבל את המסר אבל שהיא אינה מוכנה לדבר על ההתאבדות של וויליאמס משום שהיא רגישה מדי לנושא. ג'ק שחרר את הוידאו לאוויר העולם בכדי להראות לאנשים "איזה איש נהדר וויליאמס היה".

וויליאמס, בן ה-63, נמצא מת בביתו שבסן פרנסיסקו ביום שני שעבר. למוות קדמו שנים של מאבק בדיכאון, חרדה והתמכרות לקוקאין ואלכוהול. בהודעה שמסרה אלמנתו של וויליאמס היא סיפרה שהשחקן גם סבל משלבים מוקדים של פרקינסון. 

מאז מותו של וויליאמס שיתפו מספר אנשים בסיפורים מעוררי השראה על אופיו של השחקן. אחד המעריצים סיפר שוויליאמס שכר בעבר מטוס פרטי שייקח אותו לביקור הפתעה אצל מעריצה שגם סבלה ממחלה סופנית. אדם נוסף כינה את וויליאמס, שביקר את אחיינו החולה, "אמא תרזה של הקומיקאים".