החבובות
ניפגש בטיוב
עם הצלחות גדולות בקולנוע, כבר למדנו, לא מתווכחים. פשוט יוצרים עוד אחד כמה שיותר מהר. אחר ש"החבובות" בכיכובם של ג'ייסון סיגל ואיימי אדאמס גרפו 86 מיליון דולר ברחבי העולם, היה ברור שאולפני דיסני ירצו להחזיר את קרמיט, פיגי והחברים לסיבוב נוסף. הסרט החדש, כטבעם של סיקוולים, צפוי להיות גדול יותר, יקר יותר ועם קאסט נוצץ הרבה יותר, כשטינה פיי וריקי ג'רבייס יככבו בתפקידים הראשיים.

""The Muppets…Again! ("החבובות...שוב!), סרט ההמשך המצופה, יגיע לבתי הקולנוע רק במרץ 2014, אבל תמונות ראשונות ופרטי העלילה זרמו כבר היום לאתר האינטרנט המובילים והעלו את רף הציפיות לשיא חדש. בסרט החדש צפויה חבורת הבובות לצאת למסע הופעות בינלאומי ברחבי אירופה, מברלין ועד לונדון. אלא שהנסיעה מסתבכת כשהם מוצאים את עצמם מעורבים בעל כורחם לטרוריסט המסוכן ביותר בעולם.

"זאת תחושה נפלאה לחזור ולעבוד יחד עם החברים על סרט חדש בסדרה", מספר ג'יימס בובין הבמאי, "חלקם אפילו זוכרים עכשיו את השם שלי. הסרט עצמו הוא מחווה לסרטי פשע הגדולים של שנות ה-60, רק בכיכובם של צפרדע, חזירה, דב וכלב, בשילוב הרבה מוזיקה טובה וצחוק". קרמיט, אותו יגלם סטיב ווייטמיר מסכם: "הסרט ייקח אותנו למקומות שבהם לא היינו בעבר. אני חושב שהקהל יאהב מאד את הבידור".

בואו לעמוד הפייסבוק שלנו וזה!