1. מלחמת הכוכבים: היח"צ מתעורר

יש עוד כמה חודשים עד שיצא הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים" בדצמבר, אבל נדמה שכעת מערכת יחסי הציבור העצומה של הפרנצ'ייז מתחילה להעביר הילוך. מבול של ידיעות על הסרט מציפות את הרשת, והאמריקאים, שמתים על סטאר וורז, חוגגים. אחד הגיבורים של הקמפיין הזה (שאמור להפוך את "הכוח מתעורר" לסרט הכי רווחי אי פעם ולהזניק את הפרנצ'ייז הכי מצליח אי פעם) הוא BB-8, היורש של R2D2, הרובוט הזכור לטוב מסדרת הסרטים המקורית. ביבי החמוד (צירוף שאנחנו לא רגילים לכתוב) נוצר על ידי הפקת הסרט באופן אמיתי לגמרי, והוא לא תוצר של אפקטים ממוחשבים. כמה הוא אמיתי? כל כך אמיתי שאתם יכולים לקנות אותו.

Here's the remote-controlled BB-8 toy in action.Take our money.

Posted by IGN.com on Thursday, September 3, 2015

וזה לא הדבר היחיד שתוכלו לקנות מ"מלחמת הכוכבים". האתר Vulture פירסם סקירה של הצעצועים החדשים שמשגעים את הגיקים ברחבי העולם. תתחדשו. אבל לא רק מרצ'נדייז מיניאטורי יודעים לעשות בסרט הזה, אלא גם מכוניות של ממש. שירות המוניות "אובר" השיק צי של מוניות שמעוצבות כמו סטורם טרופרס! תזהרו מהפקקים של הקמת הרכבת הקלה.

Star Wars + Uber = Stormtrooper Dodge Chargers

Posted by Esquire on Friday, September 4, 2015

2. הארי פוטר ממציא את GTA

כשהכוכב שמזוהה עם סדרת הספרים הכי מצליחה מגלם את מי שהמציא את סדרת משחקי המחשב הכי מצליחה זה בהחלט מלהיב, וזה מה שקורה בסרט הטלוויזיה "The Gamechangers" של ה-BBC שנחשף כעת לראשונה. דניאל רדקליף מגלם את סאם האוזר, שיצר יחד עם אחיו ואנשים נוספים את GTA - משחק המחשב שהפך לתופעה עולמית. מולו עומד ביל פקסטון המעט-נשכח בתפקיד עורך דין ופעיל חברתי שנלחם במשחק, באלימות הגרפית שבו ובהשפעה שלו על ה"נוער". הטריילר ערוך בצורה קצת מיושנת, אבל הסרט עדיין נראה מבטיח.

 

3. הכי לוהט בשבע הממלכות

גם פרדי סטרומה זכור לחובבי הוגוורטס מסרטי הארי פוטר, בהם גילם את קורמק מקלאגן. למי שלא עד כדי כך אובססיבי לעלילות הארי פוטר, סטרומה מוכר מ"אנריל" הלוהטת, בה גילם את הרווק. עכשיו הוא מצטרף לסדרה אחרת שאהובה על גיקים ברחבי העולם – "משחקי הכס", שלא מפסיקה ללהק. סטרומה עתיד לגלם את אחיו של סמואל טארלי. או שהשחקן שמגלם את סאם יעבור מייקאובר רציני, או שהשניים לא יהיו ממש דומים חיצונית. בכל מקרה אנחנו תמיד שמחים לשמוע על חתיכים שמגיעים לווסטרוז. ואם כבר במשחקי הכס עסקינן, מישהו צייר את כל דמויות הסדרה בסגנון הציור של סדרת האנימציה "בוב'ס בורגרס".

Game of Thrones Characters Drawn in Bob's Burgers Style

4. מפגש הפסגה של ניקולודיאון

בניקולודיאון רואים את כל העולם עושה רימייקים, ריבוטים, החייאות והחזרות מן המתים, והם רוצים גם. כעת השמועות מדברות על מפגש פסגה קולנועי סטייל "הנוקמים" שיפגיש בין כוכבי העבר של ניקולודיאון, בראשם התינוקות מ"ראגראטס", ארנולד מ"היי ארנולד!" ורן וסטימפי. אם זה לא נשמע קלוש מספיק, אז הידיעות מדברות על כך שהסרט מתוכנן להיות ערבוב בין אנימציה ללייב-אקשן, פורמט שהצליח רק פעם אחת בהיסטוריה – "ספייס ג'אם" – וגם זה היה רק בזכות מייקל ג'ורדן.

  

5. ברברי אמיתי

נטפליקס נמצאים על הגל, עם עוד ועוד סדרות מצליחות, עלייה מתמדת במנויים ובהכנסות, ודיבור כללי על "הטלוויזיה של העתיד". עכשיו הם מנסים לראשונה ליצור סרט קולנוע מקורי, וזה נראה מבטיח בהחלט. יוצר "בלש אמיתי" קארי פוקונאגה הופקד על התסריט והבימוי, ואידריס אלבה (שכנראה כבר לא יהיה ג'יימס בונד הבא) בתפקיד הראשי בתור מפקד במיליציה באפריקה שמוביל יחידה של ילדים-חיילים. הטריילר קשה לצפייה, אך מרשים.