נימפומניה (צילום: צילום מסך מתוך youtube)
הזמנתם כבר מקום עם ההורים שלכם בסינמה סיטי? | צילום: צילום מסך מתוך youtube
כשסרט מקבל את השם "נימפונית" בדרך כלל לא ממש קשה להבין במה הוא עוסק. למתקשים עוזרת שהאיש החתום עליו הוא לארס פון טרייר, במאי שידוע ביצירותיו השערורייתיות. "נימפונית" עשה הרבה באזז ברשת בגלל התכנים הפרובקטיבים בהם עוסק פון טרייר בסרט, ומכאן שזו כנראה לא הבחירה האידיאלית לערב משפחתי בקולנוע. אבל לפעמים טעויות קורות.

הבמאי קרייג ג'ונסון, שהגיע להתארח בפסטיבל סאנדס, סיפר שלקח את הוריו להקרנה סודית ומהר מאוד גילה שהוא נמצא בסרט האחרון שאתה רוצה לראות עם ההורים שלך.

"נימפונית" מספר את סיפורה של אישה בשם ג'ו (שרלוט גינסבורג) שחווה פלאשבקים לשנות ההתבגרות שלה (סטייסי מרטין בתפקיד ג'ו הצעירה), שכוללים בעיקר חוויות מיניות וסקס מכל מיני סוגים. במגזין Variety החליטו לראיין את האם, ג'ולי ג'ונסון בת ה-64, ולראות איך עברה עליה חווית הצפייה.

נימפומניה (צילום: צילום מסך מתוך youtube)
לא יכולה לחכות לסרט ההמשך | צילום: צילום מסך מתוך youtube
איך הרגשת כשראית את הסרט?
"התגובה הראשונה שלי הייתה להסתובב לבן שלי שנראה בפאניקה. ישבנו ביציע כך שיכולנו להמלט במהרה, אבל אז נזכרנו ששכחנו את החליפות של קרייג במכונית ולא רצינו ללכת לשום מקום. לא ידענו למה לצפות עם שם כזה".

מה חשבת על עלילת הסרט?
"חשבתי שזה היה סיפור מעניין. בעלי לא כ"כ התלהב להשאר אבל ברגע שהגענו לחלק בו הגבר המבוגר התחיל להשוות סקס גרפי לדייג הוא נעצר ואמר 'זה נראה מעניין. בואי נשאר'".

איך הרגשת כלפי הסקס בסרט?
"לא הייתי קוראת לזה סקס. היא נימפומנית. היא אפילו לא שמה לב למה שקורה מסביבה. לא ידעתי הרבה על נימפומניה לפני, אבל הבנתי שמדובר באדם שלא יודע שובע. היה לה את הלוח זמנים שלה ואת הפרטנרים שבאו והלכו, לפעמים ארבע או חמש בלילה. אהבתי מאוד את הסצנה עם אומה תורמן".

נראה לך שתלכי לחלק השני הסרט (שעתיד לצאת באפריל הקרוב)?
"שלחתי לבן שלי סמס אחרי זה 'אני לא יכולה לחכות לחלק 2'. אני רצינית. אבל לזה לא אלך עם הבן שלי. אני סקרנית ובעיניי זה סימן לסרט טוב. אני רוצה לדעת מה יקרה לדמות".

אז תמליצי על הסרט לחברים?
"כנראה שלא. אנחנו עדיין לא הגענו ליום בו אני ממליצה להם אפילו על "טריינספוטינג".