מאז שאחד הזוגות המתוקים ביותר בהוליווד, אנה פאריס וכריס פראט, הודיעו על פרידתם, הם מתעקשים לפרגן אחד לשנייה בכל הזדמנות, ולטעון כי יחסיהם טובים למרות הפרידה. אבל בהוליווד כמו בהוליווד, כתבי הרכילות תמיד יקבלו את ליטרת הבשר שלהם, וזה בדיוק מה שקורה בספר האוטוביוגרפי החושפני שפרסמה לאחרונה פאריס.

הספר מתאר את הקשיים בנישואים עם פראט, וקטע אחד מתוכו עשוי לפתור שאלה מרכזית שהטרידה את המעריצים זמן רב – האם באמת היה רומן בין פראט לבין ג'ניפר לורנס? השניים שיחקו יחדיו בסרט "הנוסעים", וסביב צילומי הסרט התרוצצו שמועות רבות על רומן בין צמד הכוכבים. חלק מהמעריצים אף שיערו כי אותו רומן הוא מה שגרם לגירושים. כעת פאריס מתייחסת לשמועות, ומודה שלא היה לה קל עם כל הלחשושים.

למרות שהיא טוענת שלא היה כלום בין בעלה באותו זמן לבין ג'יי לואו, היא מספרת כי עוד לפני תחילת צילומי הסרט היא חששה מהשמועות שעלולות לצוף. באחד הקטעים בספר היא מספרת: "אפילו לפני ששניהם נפגשו פנים אל פנים, המו"ל שלי לקח אותי לשיחה מפתיעה ואמר, 'אנה תקשיבי, הולכים להיות צלמי פפראצי עליהם כל הזמן, תמונות שלהם צוחקים ביחד בדרך לסט. הולכים להסתובב סיפורים עליהם ואת חייבת להתכונן לזה". 

כריס פראט אנה פאריס (צילום: Jesse Grant, GettyImages IL)
פראט, פאריס ובנם המשותף | צילום: Jesse Grant, GettyImages IL

היא המשיכה וסיפרה כי בתחילה היא לא הוטרדה מהנושא: "לא חשבתי שזה יפריע לי. הייתי בעסק הזה הרבה זמן וראיתי את כריס משחק לצד נשים יפיפיות כמו אוברי פלאזה וברייס דאלאס האוורד". אך למרות שחשבה שהייתה מוכנה לכך, הפוקוס התקשורתי שקיבלו לורנס ופראט הצליח לבסוף להטריד את מנוחתה, ולגרום לה להרגיש "מחורבן", כדבריה.

פאריס סיפרה כי כשהחלה לחוש לא בנוח בנוגע לכל הסיפור, פראט לא הצליח לרדת לסוף דעתה, אך בשלב מסוים הבין מדוע זה מטריד אותה: "תמיד התגאיתי ביחסים שלנו, והכיסוי התקשורתי של שניהם - למרות שאלו היו רק שמועות שקריות - גרם לי להרגיש חוסר ביטחון".

בקשר ללורנס, פאריס כתבה כי למרות שהיו ביחסים טובים ושלא עשתה דבר, הכוכבת הצעירה הרגישה צורך להתנצל: "ג'ניפר ואני מאוד מיודדות והיא ניסתה כל הזמן להתנצל, למרות שהיא לא הייתה צריכה, כי היא לא עשתה שום דבר רע". 

פאריס המשיכה והסבירה שלמרות התגובות האמפתיות מלורנס ופראט, היא לא הצליחה שלא להרגיש רע כשקראה את הדיווחים באתרי הרכילות: "היא אדירה, אבל ברור שזה פוגע וגם מביך כשאנשים אומרים שבעלך בוגד בך, גם אם זה ממש לא נכון. את עדיין מרגישה ונראית כמו מפגרת".

ליבנו נקרע בין האהבה לפאריס לבין הרצון הנסתר שלנו לראות את פראט ולורנס ביחד בסוף (סורי, אבל זה נכון). אבל מעבר להכל אנחנו חייבים לומר לפאריס המתוקה – את מושלמת, אנחנו אוהבים אותך ובחיים לא נחשוב עליך שום דבר רע, ואין לך שום סיבה להרגיש נבוכה או מפגרת, לא משנה מה כותבים סוחרי הזבל של TMZ. 

mako תרבות בפייסבוק