דקוטה ג'ונסון (צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL)
תעשה את הפריצה הגדולה? דקוטה ג'ונסון | צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL
בקצב הזה יכול להיות שסרט על אחורי הקלעים של הפקת "50 גוונים של אפור" יהיה הרבה יותר מעניין מהסרט האמיתי. הפקת סדרת הספרים הארוטיים כללה כבר ספקולציות על שמות כמו מילה קוניס, נטלי פורטמן, אמה ווטסון, ראיין גוסלינג, קריסטן סטיוארט, אלכסנדר סקארסגארד, סלינה גומז ושאר כוכבים שכנראה לא באמת היו קרובים מעולם לממש את פנטזיות ההצלפות והקשירות של מעריצים ברחבי העולם. למעשה, נכון להיום אין ולו שחקן אחד שהשתתפותו אושרה בשלב זה.

רק לאחרונה בישרו אולפני יוניברסל סוף סוף שסאם טיילור ג'ונסון תביים וקלי מרסל יכתוב את התסריט לעלילותיהם של אנסטסיה סטיל, הסטודנטית הבתולה והביישנית, ושל המיליונר כריסטיאן גריי, שסוחף אותה למערבולת של סקס אפל. השמות החדשים שמוזכרים כעת בהקשר לשני התפקידים הראשיים נראים פתאום הרבה פחות מופרכים מאלו שהושמעו עד כה.

המועמדת המובילה להיכנס לנעליה של סטיל היא דקוטה ג'ונסון, בתם של דון ג'ון ג'ונסון ומלאני גריפית' ומי שמאחוריה כבר הופעות קטנות ומוצלחות ב"רשת החברתית" ו-"רחוב ג'אמפ 21". על פי מקורות בהפקה העניין בג'ונסון נובע מכך מהדמיון בינה ובין דמותה של אנה (בת 22, עדינת מראה, שיער ברונטי) כפי שהיא מתוארת בספר, וכן מהעובדה שמדובר בסוג שלא כוכבת  בהתהוות, שלא תחשוש מדרישות התפקיד אבל גם לא תקשה על ההפקה בדרישות מופרזות. נציגיה של ג'ונסון סירבו בשלב זה להגיב לידיעה, כבר סוג של התקדמות בהתחשב במהירות בה הכחישו המועמדות הקודמות כל עניין בתפקיד.

צ'ארלי הנאם (צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL)
עשיר ומתנשא? הוא כבר עשה את זה ב"פסיפיק רים" | צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL
גם הפוזיציה של כריסטיאן גריי זוכה למועמד חדש. על פי דיווח ב-Twitch מדובר בצ'ארלי הנאם, כוכב "ילדי האנרכיה" ומי שזכה גם לתפקיד מרכזי ב"פסיפיק רים" של גיירמו דל טורו. השחקן הבריטי (33) מצטרף גם לגארת הדלנד ("טרון") שהוזכר אף הוא כמועמד בימים האחרונים.

ההחלטה בנושא תצטרך להתקבל בזמן הקרוב מאחר ותאריך ההפצה של הסרט נקבע ל-24 באוגוסט, 2014. בהתחשב בלוח הזמנים הצפוף של הצילומים והפוסט פרודקשן, חדשות הרבה יותר מוחלטות בנושא צפויות להגיע בשבועות הבאים.

>> בקרוב: גם בארני ייצא לחפש את אמא?
בואו לפייסבוק שלנו