הסרט השלישי בסדרת שודדי הקאריביים – "סוף העולם" נחשב לסרט היקר ביותר בכל הזמנים עם תקציב של כ-300 מיליון דולרים. "אווטאר", לעומת זאת, הוא הסרט המכניס ביותר בכל הזמנים והניב מעל ל-2.7 מיליארד דולר, אבל תעשיית הכסף ההוליוודית היא לא רק תקציבים והכנסות מכרטיסים.

מחקר שנערך על ידי חטיבת התרבות של eBay אסף את פריטי האספנות היקרים ביותר שנמכרו מתוך סטים של צילומים. בראש הרשימה עומדים בעיקר מכוניות ותלבושות, מהנעלים האדומות של דורותי ב"קוסם מארץ עוץ" (כמעט 4.5 מיליון דולר) ועד לאסטון מרטין בה נוהג ג'יימס בונד ב"גולדפינגר" (541 אלף דולר). על פי המחקר הפריט היקר ביותר הוא שמלתה המפורסמת של מרלין מונרו ב"חטא על סף ביתך" שנמכרה ב4.6 מיליון דולר.

אין תמונה
מציאה של ממש
צמוד למקום הראשון מופיעה שמלה נוספת, והפעם זו שלובשת אודרי הפבורן ב"גבירתי הנאווה", ששוויה 4,551 מיליון דולר. באופן מפתיע השמלה של הפבורן מסרט הקאלט "ארוחת בוקר בטיפאני" נמכרה בהרבה פחות - מתחת ל800 אלף דולר.

אם אתם מעוניינים בפריטים יותר עדכניים תשמחו לדעת שג'קט העור של קטניס ב"משחקי הרעב" שווה 8,223 דולרים והצנצנת שמכילה את הנוזל שהפך את קפטן אמריקה לנעלה פיזית נמכרה בקצת פחות מ-4,000 דולר. רק אל תבנו על זה שהיא תשפיע גם עליכם.