צ'ארלי הנאם (צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL)
הספיק לו. צ'ארלי הנאם | צילום: Frederick M. Brown, GettyImages IL
לא קל בעסקי הסאדו-מאזו. אחרי שנדמה היה שההפקה המקרטעת של "50 גוונים של אפור" יוצאת סוף סוף לדרך, הבשורה מסוף השבוע האחרון מחזירה את ראשי אולפני יוניברסל לשולחן השרטוט. צ'ארלי הנאם, שהיה אמור להיכנס לנעליו של המיליונר הקינקי כריסטיאן גריי, החליט לוותר על התפקיד חודש בלבד לאחר שסיכם את תנאיו. בהודעה משותפת לאולפנים ולהנאם נכתב: "יוצרי '50 גוונים של אפור' וצ'רלי הנאם הסכימו למצוא מועמד אחר לתפקיד הראשי, וזאת בשל עומס לוח הזמנים בטלוויזיה שלא מאפשר לו להתכונן לתפקיד כראוי".

לוח הזמנים העמוס שעליו מדברת ההודעה מתייחס ל"ילדי האנרכיה", סדרת הפשע המצליחה שבה מככב השחקן בחמש השנים האחרונות. למרות שבחי הביקורות להן זכתה הסדרה וקהל הצופים הנאמן שאספה סביבה, נראה ההסבר הזה לפרישה מוזר במיוחד. נושאי לוחות זמנים הם נסגרים בדרך כלל כבר בתחילתו של המשא ומתן עם כוכבי סרטים חדשים. נראה משונה מאד שהנאם "גילה" חודש אחרי סגירת ההסכם שהסדרה שלו תתנגש עם הסרט המדובר שבו הוא אמור לככב.

הערכות בהוליווד מספקות הסבר שנשמע אמין הרבה יותר. הנאם כנראה רץ מהר מדי לקבל את ההצעה לתפקיד הפרובוקטיבי, מבלי שהספיק לשקול אותה בכובד ראש. בזמן שעבר מאז הוא הספיק לדבר עם אנשים שונים בתעשייה ולהבין שסצנות העירום המרובות והמיניות המוקצנת של דמותו, עלולים לפגוע בתדמית שיצר לעצמו בעמל רב בטלוויזיה.

החיפוש אחרי הפרטנר החדש של דקוטה ג'ונסון (שתגלם את אנסטסיה סטיל) צפוי להתחדש בהילוך גבוה בימים הקרובים מכיוון שצילומי הסרט נקבעו לחודש הבא. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-1 באוגוסט, 2014.

>> שוכבים למען המדע: הסדרה הכי סקסית בטלוויזיה
בואו לפייסבוק שלנו