אין ספק שקיאנו ריבס הוא אחד השחקנים המוכשרים והעסוקים של זמננו, אחרי שזכה להצלחה בקופות עם "ג'ון וויק 3", והתארח ב"צעצוע של סיפור 4" ו"אם זו אהבה", קשה להישאר אדישים אליו. אבל אנחנו לא היחידים, גם אולפני הענק הבינו שמדובר בתרנגולת שמטילה ביצי זהב, ומוכנים לעשות הכל כדי לזכות בבלעדיות על השחקן המוכשר.

לפי שמועות, אולפני האחים וורנר החליטו להפיק את "המטריקס 4" כדי למנוע מריבס להשתתף בסרטים של אולפני מארוול. לאחרונה, נשיא אולפני מארוול, קווין פייגי, הודה שהוא רצה שריבס יהיה חלק מהיקום הקולנועי של מארוול. "אנחנו מדברים איתו בקשר לכל סרט חדש שאנחנו עושים", אמר פייגי בראיון, "אני לא יודע מתי הוא יצטרף ליקום של מארוול, אם בכלל. אבל אנחנו מאוד רוצים למצוא את הדרך הנכונה לכך". בעבר, ריבס הצהיר שדמות הקומיקס היחידה שהוא מוכן לגלם היא דמותו של וולוורין.

Getty Images (צילום: Christian Petersen; GettyImages IL)
השחקן הכי מחוזר בהוליווד | צילום: Christian Petersen; GettyImages IL

ידיעה אחרת טוענת, שהיו מגעים עם ריבס לגבי תפקיד ראשי ב"אביר הירח" (Moon knight, הסדרה החדשה של דיסני פלוס). בנוסף, מקורות טוענים שריבס עצמו רוצה לשחק ב"שומרי הגלקסיה 3".

עם כל הדיבורים על תפקיד אפשרי של ריבס ביקום מארוול, נראה הגיוני שבאולפני האחים וורנר רצו לשמור את ריבס לעצמם. לכן הם בחרו לצלם את "המטריקס 4", למרות הכישלון של הסרט האחרון בסדרה. בנוסף, האולפנים מדברים על הופעה של ריבס בסרט נוסף, המשך ל"קונסטנטין", סרט פעולה משנת 2005 שמבוסס על סדרת הקומיקס "הלבלייזר" מבית היוצר של DC. הסרט מציג את המדיום ומגרש השדים, ג'ון קונסטנטין, אותו גילם קיאנו ריבס, שמסייע לבלשית הפונה אליו (רייצ'ל וייס) לחקור את מותה של אחותה התאומה.