היריבות בין מארוול ו-DC מפרנסת אינספור דיונים אינטרנטיים מתנצחים, ומלחמת השיווק של שתי ענקיות סרטי הקומיקס השתלטה על הוליווד בשנים האחרונות. למרות שברור לכל שגיבורי מארוול מוצלחים בהרבה (אולי חוץ מבאטמן), הצד של DC קיבל השנה חיזוק בדמותה של האמזונה הישראלית וונדר וומן, שהפכה את הקרב למעט צמוד יותר. אך בין אם אתם בצד של סופרמן, או בצד הנכון, עובדה אחת נשארת קבועה - גיבורי שתי החברות לא משחקים אחד עם השני.


החומה שהפרידה את עולמות גיבורי העל אולי הולכת ליפול בקרוב, לפחות אם אתם שואלים את חברי ליגת הצדק של DC. למרות היריבות ארוכת השנים, כוכבי הסרט "ליגת הצדק" נשאלו לדעתם על שיתוף פעולה אפשרי, וכולם תמכו ברעיון, גם אם חלקם בהיסוס מה. בן אפלק, שמגלם את דמותו של באטמן, אמר שהוא אמנם לא מנהל את החברות, אך הוסיף: "אני חושב שזה יהיה נהדר, ואני בטוח שזה יצליח מאוד ואנשים יאהבו את זה, אז למה לא?".

מי שלא היססה היא כמובן אשת הברזל גדות, האמיצה בנשים, שמאמינה בקירוב הלבבות שהשלום המיוחל יביא: "יש לי חברים שעושים סרטי מארוול ואני חושבת שיש מקום לכולנו. אני מאוד אשמח לראות את העולמות מתנגשים. אני חושבת שזה יהיה סופר מגניב בגלל שגם להם יש כמה דמויות מעולות".

הנרי קאביל, הלמלם הנשכח שמגלם את דמותו של סופרמן, סיפק תגובה יותר צוננת ואמר בקצרה, "כן, אני חושב שיכול להיות בזה משהו בעתיד". בניגוד לסביל האפרורי, ג'ייסון מומואה, שמגלם את דמותו של אקווה-מן, ומוכר כחאל דרוגו מ"משחקי הכס", ראה באיחוד הזדמנות להפגין את עליונותו הפיזית: "אני אשמח להופיע בדבר כזה. בטח שכן! כאילו, המסוורת', אני חולה עליו. זה כאילו, אני אהיה לצד ת'ור, לצד הענק הירוק. זה כאילו, 'אני הולך לקחת אותך למים ולהטביע את התחת שלך".

בין אם האיחוד יעשה ברוח של פיוס כפי שגדות מקווה, או שרק יספק לגיבורים הזדמנות להתקוטט, כפי שחזה מומואה, מעריצים ברחבי העולם משתוקקים לראות את הרעיון קורם עור וגידים. כינוס של כל גיבורי העל בעולם לסרט אחד לא נשמע כמו מתכון לסרט טוב במיוחד, אבל אין ספק ששילוב של שתי ענקיות הקומיקס יוביל להצלחה כלכלית בטוחה. גם אם כרגע זה נראה כמו חלום רחוק, השנים האחרונות מוכיחות לנו פעם אחר פעם כי אם יש הזדמנות להרוויח כסף, הוליווד לא תפספס אותה.


mako תרבות בפייסבוק