מצטערים להיות אלו שמבשרים לכן (ולכם), אבל קיאנו ריבס תפוס. לאחרונה הוא הגיע לערב גאלה יחד עם אישה בשם אלכסנדרה גרנט, השניים החזיקו ידיים ונראו מאוהבים, מה שגרם לנו להבין שלא מדובר בחברה טובה או בבת דודה.

קיאנו ריבס, בשונה מכוכבים אחראים במעמדו, לא נצפה כל יום עם אישה אחרת. מערכת היחסים הפומבית האחרונה של ריבס הייתה עם ג'ניפר סיים, השניים ציפו לילד ראשון אך התינוקת שלהם נולדה ללא רוח חיים. שבועות ספורים לאחר הלידה השניים נפרדו ושנתיים לאחר מכן ה-2001 סיים נהרגה בתאונת דרכים. ריבס התקשה להתאושש ממותה ולקח פסק זמן מקריירת המשחק.

==

View this post on Instagram

A post shared by Alexandra Grant (@grantalexandra) on

ריבס וגרנט מכירים אחד את השני כבר כמה שנים. בשנת 2011 השניים שיתפו פעולה ועבדו על פרוייקט יחד, ספר בשם שנתכתב על ידי ריבס ואויר על ידי גרנט. מאז השניים עבדו יחדיו על פרויקטים אומנותיים נוספים. מעריציו של ריבס, וגם אנחנו, מיהרנו לחפש את כל המידע שזמין ברשת על גרנט, ולפניכם התוצאות. באתר שברשותה כתוב שגרנט היא אמנית ש"חוקרת את השימוש בטקסט ובשפה במדיות שונות - ציור, פיסול, וצילום - ומתעסקת ברעיונות של תרגום, זהות ואחריות חברתיות". גרנט גדלה במקסיקו, ספרד וצרפת, והיא להוטה לחקור את ההשפעה של השפות ואת השפעתם של אמנים על השפה "בעולם טכנולוגי".

הזוגיות החדשה של ריבס, שמכונה הסוויטהארט של אמריקה ועומד במרכזים ממים אינטרנטיים רבים, לא זכתה לאדישות מצד מעריציו של השחקן. "האושר של קיאנו ריבס הוא הדבר היחידי שאנחנו יכולים להסכים עליו", כתבה גולשת אחת. גולשים נוספים התרכזו בעובדה שקיאנו ריבס (55) יוצא עם אישה בת גילו (46), ולא עם נשים צעירות בהרבה כמו כוכבים הוליוודים אחרים: "קיאנו ריבס בן 55 ובת הזוג שלו בת 46. אני יכולה להגיד כמה זה מרענן לראות שחקן הוליוודי שיוצא עם בחורה 'מבוגרת' שאשכרה נראית בגיל שלה".