אנשים אוהבים נוסטלגיה ואנשים אוהבים משחקי מחשב. לכן, לא פלא שכל פעם שמזכירים את דמותו של פקמן, יש לנו נטייה להסתכל בערגה לתקופה בה משחקי המחשב היו פשוטים יותר ומפוקסלים יותר. הסרט "פיקסלים" מנסים לערער את התקפי הנוסטלגיה הבאים שלנו.

הסרט נפתח ב-1982, כאשר נאס"א שולחת לחלל קפסולה כדי לשלוח מסר ידידותי לחיים מחוץ לכדור הארץ, ובה תמונות וצילומים מחיי האנושות העליזים. זה כולל - איך לא? - את משחקי המחשב הפופולאריים "פקמן", "פרוגר", "פולשים מהחלל" (3>), "דונקי קונג" ועוד. החייזרים שמצאו את הקפסולה לא בדיוק הבינו את המסר מאחורי הקפסולה וראו בה הזמנה למלחמה. בתגובה הם שלחו יצורים ענקיים ומפוקסלים בדמותן של גיבורי המשחקים כדי לתקוף את תושבי כדוה"א. נשיא ארצות הברית (קווין ג'יימס, כמה מתבקש) מגייס למלחמה ביצורים אלוף משחקי ארקייד לשעבר (אדם סנדלר), שביחד עם אלופים נוספים (פיטר דינקלג' וג'וש גאד) מנסים להביס את גיבורי הילדות שלהם.

את הסרט ביים כריס קולומבוס, שכנראה מאוד אוהב את העשור הזה.לראיה - לאחרונה התבשרנו כי קולומבוס יכתוב ויפיק את החידוש ללהיט האייטיז "גרמלינס" (שאותו כתב קולומבוס עצמו). בעבר ביים קולומבוס את שני הסרטים הראשונים בסדרת "הארי פוטר". עכשיו רק נשאר לו לקוות ש"פיקסלים" (שייצא בישראל ב-23 ביולי) יצליח לפחות כמו עלילות הקוסם הצעיר. מה שבטוח - פקמן כבר לא יהיה אותו הדבר.