בעולם מושלם גיירמו דל טורו היה אמור לסיים בימים אלה את ההכנות האחרונות לבכורה של "ההוביט", אותו נבחר לביים. אלא שדחיות בתחילת ההפקה, שביתות ושאר עיכובים, גרמו לו לנטוש במפתיע את עולם הגמדים והאורקים בגלל התנגשות של לוחות זמנים. בזמן שפיטר ג'קסון נאלץ להפיק, לכתוב, לביים ולערוך את הפריקוול ל"שר הטבעות", המשיך דל טורו לפרויקט הגדול הבא שלו, "Pacific Rim" שנשמר בסודיות גדולה עד היום.

אין תמונה
נשים מבטחנו ברובוטים
קטע ויראלי חדש בסגנון "Found Footage" (הצילומים שנראים כאילו נעשו על ידי טכנופוב היפראקטיבי), שמתעד התקפה על סן פרנסיסקו על ידי "יצור ענקי" הנערכת ב-11 לאוגוסט 2013, שורף בשעות אלה את הרשת. לא מדובר בטריילר רשמי, אלא בחזרה על קמפיינים ויראליים דומים לאלו שראינו בעבר בסרטים כמו "סופר 8" ו-"קלוברפילד", שנועדו לייצר אווירה הרבה לפני שנבין מה באמת עומד לקרות.

במקביל לסרטון, עלה לאוויר גם אתר חדש ומסתורי שמציג את מפת העולם, עם נקודות אסטרטגיות שמסומנות באדום. בתחתית האתר מופיע שעון שסופר לאחור לקראת משהו שאמור להתרחש בעוד 13 יום (12/12). עלילת הסרט מתארת פלישה מאסיבית של חייזרים ענקיים בשם KAIJU, שעולים מהים כדי לפתוח במלחמה במטרה להשמיד את המין האנושי. כתגובה מציבה האנושות רובוטים ענקיים, שמחזיקים בידיהם את גורלנו. "Pacific Rim" צפוי להגיע לקולנוע ב-12 ליולי.  

אין תמונה
פתח פה גדול ותגיד: "אה"