הקומדיה הקרובה של אלמודובר, "I'm so Excited", אמורה להיות הנועזת ביותר שלו, לפחות לפי מה שאומר הבמאי הספרדי הגאון שהביא לנו את "הכל אודות אמא", "חיבוקים שבורים", "דבר אליה", "העור  בו אני חי" ועוד סרטים רבים, בראיון שהעניק בסוף השבוע האחרון לעיתון הספרדי "אל מונדו".

"יש שם דיאלוגים שמביך להאזין להם, אפילו עבורי, ואני זה שכתב אותם", סיפר בראיון, "גברים בדרך כלל לא מדברים בכזאת פתיחות על סקס כמו הדמויות בסרט, אני חושב שלצופים הגברים זה הולך להיות קשה יותר מאשר עבור הנשים, כי אנחנו הגברים יותר צבועים, ללא קשר לנטייה המינית שלנו".

אלמודובר ופנלופה קרוז
אלמודובר ופנלופה קרוז. טיסה נעימה!
אלמודובר סיפר כי הסרט הוא יותר מרק צחוקים וכי יש בו "סוג של מלנכוליה". הקאסט כולל את השחקנים האהובים עליו, וביניהם פנלופה קרוז, אנטוניו בנדרס ועוד לא מעט שחקנים ספרדים. הסרט יצא בספרד בשמיני בהמשך השבוע, הוא מתרחש במטוס שחווה קשיים טכניים שמאלצים את הטייס וצוות הדיילים להניח בצד את בעיותיהם האישיות ולהתמודד עם הסכנה ועם הדאגה לנוסעים.

אלמודובר אמר שהסרט ישפיע על ביסקסואלים, למרות שמוצגים בו רק יחסי מין הטרוסקסואלים, מכיוון שלדבריו "הרבה יותר כיף לדבר על סקס מאשר לעשות אותו. וזה ממישהו שצילם סצנות מאוד מפורשות". אלמודובר דיבר גם על סרטיו השנויים במחלוקת ואמר כי "מחלוקת אומרת שאנשים חיים, בימינו הרבה נושאים שנחשבים כטאבו נשברו". 

בואו לפייסבוק שלנו!