Cake, דרמה חדשה בכיכובה של ג'ניפר אניסטון, מוזכרת בימים האחרונים כהזדמנות הגדולה ביותר של הכוכבת עד כה לזכות במועמדות לאוסקר. הסרט, שהוקרן לראשונה בפסטיבל טורונטו, יופץ רק בתחילת 2015 בארצות הברית (על אף שאולפני ויינשטיין דאגו להפצה מצומצת בשבוע האחרון של דצמבר, כדי לאפשר לסרט להתחרות על הפרסים בטקס הקרוב). העלילה עוסקת באישה (אניסטון) שמנהלת מערכת יחסים עם אלמן, תוך כדי שהיא נתקפת בהזיות על אשתו המתה.

המבקרים שצפו בסרט משבחים את הופעתה של אניסטון, שמככבת בשנים האחרונות בעיקר בקומדיות - הכי רחוק מפרסי האקדמיה שאפשר לחשוב. "כשקראתי את התסריט, לפני 14 חודשים, ידעתי שהתפקיד צריך ללכת לאניסטון. זו הייתה בחירה ברורה מאליו – היא סופר מוכשרת, אבל מעולם לא ראינו את טווח איכויותיה הקומיות ואת היכולות הדרמטיות שלה בתפקיד אחד", מספר הבמאי דניאל ברנז. אניסטון עצמה עברה מהפך חזותי לקראת הסרט, באופן שמזכיר את מה שעברו ניקול קידמן ושרליז ת'רון בתפקידים שזיכו אותן באוסקר.

האפשרות שאניסטון תאחוז בפרס בפברואר הקרוב, מפתיעה לא מעט אנשים בהתחשב בנשים האחרות שמובילות בהימורים כרגע, ביניהן ג'וליאן מור שהייתה מועמדת 4 פעמים בעבר וריס ווית'רספון, שזכתה בקטגורית השחקנית הטובה ביותר בעבר. בנוסף, "Cake" היא הדרמה הרצינית הראשונה שאניסטון משחקת בה מאז "בחורה טובה" שעלתה לאקרנים 2002.