כבר כשהוכרז ליהוקו של בן אפלק בתפקיד באטמן לפני ארבע שנים ידענו שהוא ממש לא הגיבור שהעיר הזאת צריכה, והופעותיו בחליפת העטלף מאז לא ממש שינו את הרושם. אך מעבר למשחק הבינוני, כעת שיתף השחקן סיפור שמעלה שאלות חמורות בהרבה. אפלק סיפר כי נהג לגנוב חפצים ואביזרים מהסט של הסרט "ליגת הצדק", והדגים בכך את השוני בינו לבין איש העטלף, שידוע כמובן ביושרה חסרת פשרות.


אפלק התראיין בתכניתו של סטיבן קולבר והתוודה כי פילח כמה מהגאדג'טים של האביר האפל: "לא לקחתי את הבאטמוביל, אבל היו כמה דברים אחרים ש'נפלו מהמשאית', כמו באטראנג (הבומרנגים העטלפיים; א"ר) ודברים כאלה. כל הזמן קיבלתי טלפונים ממחלקת האביזרים, כזה, 'אתה בטוח שלא מצאת אף אחד מהדברים עדיין?'".

למרבה המזל, הצדק מגיע בסוף לכולם, וגם אפלק הקונדסי קיבל את שלו, כשאולפן הסרטים החליט לחייב אותו על כל הציוד היקר שגנב לאור יום. כשנשאל על ידי המנחה ההמום האם באמת גנב חפצים מהסט, הוא סיפר: "אתה לא ממש יכול לגנוב אם מחייבים אותך על זה, וזה מה שקרה לי בסוף. 'וורנר' פשוט שלחו לי חשבון, מסתבר שהבאטראנגים לא זולים בכלל".

למי שדאג, השאלה החשובה באמת בכל הסיפור הזה לא נשארה ללא מענה, שאפלק סיפר באכזבה כי הבומרנגים המכונפים לא באמת עובדים: "אני מתכוון, אתה יכול לזרוק אותם על אנשים", בתגובה ענה קולבר, "אז יש להם מסה ומשקל". בקיצור, כמו שידענו תמיד, הפשע לא משתלם, לא באמת מגניב והרשעים תמיד נענשים בסוף. אפשר רק לשמוח שגם הכוכבים הגדולים וגיבורי העל המפורסמים ביותר לא חמקו מהצדק הקר של גזבר מחלקת האביזרים. 


mako תרבות בפייסבוק