רמי מאלק, מר רובוט (צילום:  יחסי ציבור )
סיבוב שני ומוצלח יותר. מאלק מתוך "מר רובוט" | צילום: יחסי ציבור

לא קל להנציח אגדה, דמות כל כך אייקונית שכל אזרח על הפלנטה יבקש לבחון בחומרה את האופן שבו בחרת להציג אותה על המסך. אז מי שצריך שתחזיקו לו לא מעט אצבעות הוא כנראה רמי מאלק, שחקן "מר רובוט", שבימים אלה מצטלם לסרט הביוגרפיה המגולל את קורותיו של סולן להקת קווין, פרדי מרקיורי. 

חברי הלהקה הנותרים, שגם עומדים בראש הפרויקט המדובר, התמודדו עם הקושי הזה כבר בסיבוב הראשון לאחר שליהקו לתפקיד את סשה ברון כהן ("בוראט") - אך הוא פרש כשהתגלה כי לשני הצדדים יש חזון שונה לגמרי לגבי הסרט והדמות שבמרכזו. אבל סוף טוב הכל טוב, כי תמונה ראשונה של מאלק בתפקיד מתוך הצילומים חושפת שהכל מתקתק כמו שעון. 

#RamiMalek is #FreddieMercury in this exclusive first look at 'Bohemian Rhapsody.'The Bryan Singer-directed film (out Dec. 25, 2018) chronicles #Queen from 1970, when Mercury teamed with Brian May and Roger Taylor, until the band’s performance at Live Aid in 1985, six years before the singer died of complications from AIDS. Click the link in our bio for more. : Nick Delaney/Fox

A post shared by Entertainment Weekly (@entertainmentweekly) on

התמונה, שהגיעה למגזין "אינטרטיימנט וויקלי" מוכיחה כי הבחירה בכוכב "מר רובוט" העולה הייתה לא רעה בכלל - לפחות מבחינת מראה, שכן הדימיון בין השניים די מדהים כשהוא באאוטפיט של מרקיורי מתוך הופעתו ב"לייב אייד". לאדפטציה הקולנועית, אותה מביים בריאן סינגר (מי שעומד מאחורי רוב סדרת סרטי "אקס-מן"), יקראו "רפסודיה בוהמית" - על שם שירם ההמנוני והמפורסם של קווין. 

מה שמוביל אותנו לשאלה הבאה - האם מאלק גם יבצע את קטעי השירה בסרט? תופתעו לגלות שכן. כלומר, בערך: קולו של השחקן ימוקסס עם קולו של מרקיורי, מה שכנראה יוסיף אפילו יותר לאמינות התפקיד. "כשאתה יכול לפקוח את העיניים ולראות אדם אחר מביט עליך מהמראה, זה רגע מאוד מחזק", סיפר מאלק למגזין.

סרט הביוגרפיה יציג את סיפורה של קווין מאז 1970, כשמרקיורי התחבר לבריאן מיי ורוג'ר טיילור, ועד להופעה של הלהקה ב"לייב אייד" ב-1985 - שש שנים לפני שהזמר מת מסיבוכים של מחלת האיידס. לדברי סינגר, זוהי לא ביוגרפיה טיפוסית", אלא חגיגה של המוזיקה של הלהקה. לצדו של מאלק יככבו בן הארדי (אנג'ל מ"אקס-מן: אפוקליפסה"), ג'ואי מאזלו ("הרשת החברתית") וגווילים לי ("רציחות במידסומר") - שלוהקו בתור שאר חברי הלהקה. גיטריסט הלהקה, מיי, אף פירסם הבוקר (ד') תמונה של כל הקאסט עם הכיתוב: "חברי הרפסודיה הבוהמית!!! או שאתם יכולים אולי לקרוא להם הקווין החדשים? הבחורים הנהדרים האלה כבר חיים ונושמים את התפקידים שלהם מימי התהילה המוקדמים שלנו. משמאל לימין: ג'ואי מאזלו שיגלם את ג'ון דיקון, גווילים לי שיגלם אותי, בן הארדי שיגלם את רוג'ר טיילור ורמי מאלק שיגלם את פרדי מרקיורי. הכבוד הוא לי!". 

The Bo Rhap Boys !!!! Or you could maybe call them the New Queen ? These great guys are already living and breathing their roles as us in our youthful prime. Left to Right: Joe Mazzello as JD, Gwilym Lee as BM, Ben Hardy as RT, Rami Malek as FM. Honoured ! Bri

A post shared by Brian Harold May (@brianmayforreal) on


And here's a great moment for me - meeting the fine actor who is playing me, the Young Bri, in the Movie - Gwilym Lee. This was our very first moment together three weeks ago - but I had to sit on this picture until the announcement was made. Today we spent some quality time connecting - talking guitars and philosophy ! And actually throwing some licks around ! Amazing times. Bri

A post shared by Brian Harold May (@brianmayforreal) on


mako תרבות בפייסבוק