מר סופר על התמודד עם שלל אתגרים בחייו מלאי ההרפתקאות, אך שום דבר לא הכין אותו לאתגר הגדול של חייו – טיפול בשלושה ילדים קטנים. כמעט 14 שנים עברו מאז יציאת "משפחת סופר על", שכבש את טבלאות שוברי הקופות והתבסס כאחד מסרטי האנימציה הגדולים של העשור הקודם. אחרי של ציפייה לסרט ההמשך, "משפחת סופר על 2" עתיד לצאת לאקרנים בקיץ הקרוב, ולהרגיע את נפשם של המעריצים המשתוקקים. בשידורי אולימפיאדת החורף אתמול נחשפה הצצה מיוחדת לסרט עתיר הציפיות, וממה שהספקנו לראות, מדובר בקלאסיקה נוספת בהתהוות:

בסרט ההמשך, בזמן שנערת הגומי יוצאת להילחם באיום החדש על עתיד העולם, מר סופר על נאלץ להישאר בבית, ומגלה שגידול הילדים זאת משימה בלתי אפשרית בפני עצמה (בטח כשאין לו את היכולת למתוח את עצמו כמו אשתו). אם ההתמודדות עם נער ונערה מתבגרים ובעלי כוחות אינה מספיקה, גם ג'ק ג'ק התינוק מתחיל לפתח את כוחותיו, ונראה שהוא הופך לדרקון רושף בכל פעם שהוא מתעצבן, מה שהופך את האתגר לקשה בהרבה. תוסיפו על כך את הצורך להסתיר את זהותם המיוחדת, ואין פלא שמר סופר על החסון פיתח זיפים של חוסר שינה ועיניים טרוטות.

כמובן שברקע יש רשע מסתורי, מיליארדר מפוקפק והתמודדות עם האיסור הממשלתי על כוחות על. אבל מול כל האתגרים הגדולים מהחיים מולם הם צריכים לעמוד, נראה שבסרט החדש, מר סופר על לומד שכל הרשעים והפיצוצים מתגמדים מול הסיוט הכי גדול של כמעט כל הורה: לעזור לילד שלו עם שיעורי בית בחשבון.

הטריילר הראשון של "משפחת סופר על 2":

 

"משפחת סופר על 2" עתיד לצאת לאקרנים ב-15 ביוני 2018.