גודיזילה, סרט האקשן החדש במרכזו עומדת המפלצת המפורסמת, יצא לאקרנים בסוף השבוע האחרון. הקרנת הבכורה של הסרט שברה שיאים כשהכניסה 38.5 מיליון דולר בקופות ביום הראשון להפצתו, הסכום הכי גבוה שהרוויח סרט ביום אחד מאז תחילת 2014. הסרט עקף שוברי קופות אחרים כמו "קפטן אמריקה: חייל החורף" (36.9 מיליון דולר) וספיידרמן (35.2 מיליון דולר).

למרות ההצלחה בקופות קיבל "גודזילה" ביקורות מעורבות עם 72% ביקורות טובות ב-Rotten Tomatos. במגזין TIME כתבו כי הסרט יכול לזכות בפרס "הסרט בו קורים הכי פחות דברים בשני השליש הראשונים שלו". ב"ניו יורק טיימס", לעומת זאת, פרגנו לשחקנים, ביניהם בריאן קרנסטון ("שובר שורות") וקן ואטאנבי ("התחלה"), על משחק נהדר.

סרט נוסף שיצא בסוף השבוע האחרון ודווקא נכשל בקופות הוא "Million Dollar Arm", דרמת בייסבול בכיכובו של ג'ון האם ("מד מן"). הסרט הניב רק 3.46 מיליון דולר, סכום שנחשב נמוך גם בהשוואה לסרטים אחרים בז'אנר. "מאניבול", דרמת הבייסבול משנת 2011, לדוגמא, הכניס 6.7 מיליון ביום הראשון להפצתו.

במקום השני ברשימת הסרטים הרווחים של סוף השבוע, נמצא "שכנים", הקומדיה בכיכובם של סת' רוגן וזאק אפרון שיצאה בשבוע שעבר והכניסה 8.4 מיליון דולר. "שכנים" הצליח תוך שבוע להרוויח פי 6 מתקציב הפקתו, וכרגע עומד על מעל למאה מיליון דולר הכנסות.