אחרי הפרסומות המוקדמות, השערוריות על הפרסומות המוקדמות, הפרסומות בעצמן והעיסוק הכולל בפרסומות בשבועות האחרונים, הגיע הזמן להתעסק בחלק מעניין לא פחות שליווה את הסופרבול האחרון. מיטב הבלוקבאסטרים של הוליווד כיוונו את ההצצה המוקדמת לליל המשחק וגם סדרה אחת שפשוט מסרבת למות.

קפטן אמריקה: חייל החורף

מארוול שמה את מלוא הגיק פאוור שלה על סרט ההמשך ל"קפטן אמריקה" שצפוי להיות אחד משלושה סרטים (יחד עם "שומרי הגלקסיה" ו"ספיידרמן המופלא 2") שתוציא השנה. מעבר ל-170 מיליון הדולרים שנשפכו על סרט ההמשך, הצטרפה גם סקרלט ג'והנסון בתפקיד "האלמנה השחורה" (אותה כבר גילמה ב"איירון מן") לקאסט לצידם של כריס אוואנס וסמואל ל ג'קסון. העלילה מתרחשת שנתיים אחרי אירועי "הנוקמים", כשהקפטן והאלמנה משלבים כוחות בניסיון לעצור מזימה שטנית שמאיימת על שלום העולם. הסרט יעלה בישראל ב-3 באפריל.

ספיידרמן המופלא 2

אם ב"קפטן אמריקה" נראה לכם שהעסק צפוף על הפוסטר, זה עוד כלום לעומת מה שמתוכנן לקרות בעולמו של איש העכביש. אחרי שהגיבור טווה הקורים נולד מחדש ב-2012 עם אנדרו גארפילד בתפקיד פיטר פארקר, הפעם יהיה עליו להתמודד עם שני נבלים במקביל. פול ג'יאמטי יגלם את "ריינו", בריון רוסי שניסוי שהשתבש הפך אותו לחזק ומהיר באופן לא אנושי. אבל האיום הגדול באמת יגיע מ"אלקטרו", טכנאי חשמל שתאונת ברקים מאפשרת לו...ובכן נראה שהבנתם. מלבד ג'יימי פוקס (אלקטרו) תשוב גם אמה סטון למסך בתפקיד גוון סטייסי. הסרט יעלה בישראל ב-17 באפריל.

החבובות: מבוקשות!

עוד סיקוול ללהיט מצליח, הפעם לחבורת הבובות המיתולוגית שכבר עשתה קופה ב-2011, אז היו אלה ג'ייסון סיגל ואיימי אדאמס החמודים בתפקידים הראשיים. הגרסה החדשה כוללת כוכבים עוקצניים אך אהובים לא פחות בדמותם של ריקי ג'רווייס וטינה פיי, כשאל השניים מצטרפת שורה בלתי נגמרת של איי ליסטרים: כריסטוף וולץ, סטנלי טוצ'י, סלמה הייק, ליידי גאגא, זאק גלפיניאקיס, טום הידלסטון ועוד. העלילה תיקח את החבובות לסיור הופעות עולמי שבמהלכו ימצאו את עצמן מעורבות בשוד יהלומים גדול באירופה. הסרט יעלה בישראל ב-27 במרץ.

המבול

הכל כבר די נאמר על הופעתם הראשונה בהחלט של נוח והתיבה על המסך הענק. ראסל קרואו, ג'ניפר קונלי ואמה ווטסון ינסו לשרוד את אימת האל בלוויית זוגות-זוגות של המינים הנבחרים מהעולם העומד להיחרב. הטיזר החדש מוסיף עוד קצת אפוס למי שהיה חסר בהצצות הקודמות. הסרט ייצא לקולנוע ב-27 במרץ.

ציידי האוצרות

התכנון המקורי של ג'ורג' קלוני וחבריו לסרט המלחמה ההיסטורי, היה להתמודד בימים אלה ראש בראש עם הסרטים המובילים של השנה במרוץ לאוסקר. אבל הדחייה של הסרט לתחילת השנה (פרק זמן שבדרך כלל מכיל סרטים באיכות נמוכה) הוריד הרבה מהבאזז שעטף את הפרויקט בעבר. ובכל זאת מדובר בביל מארי, קייט בלנשט, ג'ון גודמן, מאט דיימון ובקלוני עצמו כחבורה של אנשי אמנות מגושמים, שיוצאים להגן בגופם על יצירות חשובות מידיהם של הנאצים. כמה גרוע זה כבר יכול להיות? הסרט ייצא ב-13 בפברואר.

פומפיי

פול וו. אס. אנדרסון, הפחות מוכר ומוערך מבין הפול אנדרסונים הקיימים, מצטרף לטרנד הדרמות ההיסטורית האלימות של "300". קית הרינגטון ("משחקי הכס") וקארי אן מוס ("מטריקס") מככבים בסיפורו של גלדיאטור שמנסה להציל את אהובת ליבו, שהובטחה לסנטור רומי מושחת. איפשהו בתוך כל זה מתפרץ גם הר געש גדול, הרבה מאד אנשים נלחמים אלה באלה ובסוף הטובים כנראה ינצחו. או שלא. הסרט ייצא ב-27 בפברואר.

רובוטריקים 4

איך אפשר שלא לבקש מנה נוספת של מתכות שמכות זו בזו, אחרי שהשלוש הראשונות היו כל כך ערבות לחך? מייקל ביי הצליח לריב עם כל כוכבי הסרט המקוריים, אבל זה לא אומר שאי אפשר להחליפם מיד באחרים מבלי שמשהו בעלילה (אפשר לעשות כאן הפסקה לגיחוך) ייפגע. מארק וולברג מגלם מכונאי שנתקל בתגלית מסתורית שגורמת להרבה מאד חייזרים רובוטיים לצאת שוב למלחמה. הסרט ייצא ב-26 ביוני.

הצורך במהירות (Need For Speed)

אחרי מותו של פול ווקר, נראה שז'אנר מרוצי המכוניות זקוק לריענון, והסרט החדש שמבוסס על סדרת משחקי המחשב המצליחה, מתיימר לעשות זאת. לא ממש ברור במה שונה הסיפור של נהג המרוצים הצעיר כאן ממה שהורגלנו אליו ב"מהיר ועצבני", אבל זה לא באמת משנה כי מדובר באהרון פול. כוכב "שובר שורות" צבר מספיק קרדיט כדי להצדיק גם סרט שיעזור לכיס מבלי להתנצל. נקווה רק שזה יוביל אותו לתפקידים מעולים נוספים בעתיד. הסרט ייצא ב-13 במרץ.

24

מודים, הטיזר הזה מרגש אותנו. ג'ק באוור, הסוכן המיוחד ששום דבר בעולם לא יכול להרוג, קם מהקרשים ארבע שנים אחרי ירידתה של הסדרה המיתולוגית מהמסך הקטן, ניער את האבק וממשיך בדיוק מאותו מקום בו הפסיק. העלילה החדשה של הסדרה המחודשת תתנהל בלונדון, שם מפציע ג'ק שוב כשמתקפת טרור קשה עומדת לפגוע בעיר. כל זאת כשמיטב הכוחות האמריקאיים מחפשים אחריו בניסיון למצות עמו את הדין. גם עמוק בתוך המחתרת תצליח קלואי הנאמה למצוא אותו וכשהם יחד אין לוויין בעולם שאי אפשר להפנות לטובת...ובכן משהו שיציל את העולם. הסדרה צפויה להגיע למסכים במהלך הקיץ.