ריאן ריינולדס ממשיך בלהט במשימה להפוך לסוג של דובי אנושי והריאן הכי חמוד בהוליווד. הצעד הנוכחי הוא התפקיד החדש שלו: קולו של פיקאצ'ו בסרט המבטיח והמשונה "פוקימון: הבלש פיקאצ'ו". הטריילר הראשון לסרט יצא כבר בסוף 2018, ועכשיו מפנקים אותנו בעוד הצצה לסיפור, ובה חשיפה גם לפוקימונים נוספים שעשו את המעבר לקולנוע הלייב-אקשן. זאת אומרת לייב-אקשן בשילוב כבד מאוד של אנימציה ממוחשבת.

 

הטריילר החדש חושף עוד כמה פרטי עלילה משמעותיים, שלא לומר טלנובליים - פיקאצ'ו מתעורר עם מקרה חמור של אמנזיה, וכל מה שיש לו הוא כובע עם שם של בחור בשם הארי. כשהוא יוצא לחפש אותו, הוא נתקל בצעיר שמבין מה הוא אומר, בעוד שאר בני האנוש שומעים רק "פיקה פיקה". כלומר כן, זהו האש קאצ'ם של העלילה.

פוקימון: הבלש פיקאצ'ו (צילום: יח"צ Tulip entertainment)
פוקימון: הבלש פיקאצ'ו | צילום: יח"צ Tulip entertainment

מלבד פיקאצ'ו (הבלש!), בטריילר החדש מופיעים גם בלבזאור, סנאבול, לודיקולו ושישה פוקימונים נוספים, כולם חמודים בצורה יוצאת דופן. לא שלא מדובר ביצורים חמודים מלכתחילה, אבל ההחלטה להפוך אותם לפרוותיים ולהקצין את החמידות שלהם בסרט גורמת לנו לחשוב שקהל היעד שלו הוא צעיר במיוחד כי בשום תרחיש לא דמיינו את סנורלקס ופסיידאק כיצורים פרוותיים. אפילו ליקיטונג (שאיננו פרוותי) נראה פה מתוק כחתלתול. באמת, חברים, תתייעצו להבא עם זואולוג פוקימונים.

מתוך הטריילר

ריינולדס, שלוקח הכל צעד אחד רחוק מדי, שיחרר רגע לפני יציאת הטריילר השני סרטון פארודי בו הוא מספר איך נכנס לדמות של פיקצ'ו, עם הופעת אורח של בלייק לייבלי.


"פוקימון: הבלש פיקצ'ו" יעלה לאקרנים בישראל ב-9 במאי, 2019.