הסרט בית לחם (צילום: ורד אדיר,  יחסי ציבור )
הסרט בית לחם | צילום: ורד אדיר, יחסי ציבור
לאחר שכבש את פסטיבל חיפה, "בית לחם" זכה גם בטקס האוסקר הישראלי שנערך הערב, ויתמודד על הסיכוי לייצג אותנו באוסקר. הסרט עוסק מערכת יחסים מורכבת בין רזי (צחי הלוי), רכז נפת בית לחם בשב"כ, לסנפור (שאדי מרעי) אחיו הצעיר של מפקד גדודי אל אקצא בעיר.

בפרס הבמאי הטוב ביותר זכה יובל אדלר על "בית לחם", שהמשיך את שרשרת הזכיות של סרטו לכל אורך הטקס.                                                                                                    

שש פעמים
שש פעמים. פרס השחקנית הטובה ביותר

בפרס על השחקן הטוב ביותר זכה מכרם חורי על הסרט "הבן של אלוהים", העוסק במסעו של זקן נרגן ובנו אל צפון יוון במסע בעקבות קוסם. בפרס השחקנית הטובה ביותר זכתה סיון לוי על "שש פעמים" של יונתן גורפינקל, על נערה המגיעה לבית ספר חדש ומוכנה לעשות הכל כדי להיכנס לחבר'ה.

צחי הלוי זכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו ב"בית לחם", לאורה ריבלין זכתה בפרס שחקנית המשנה על הסרט "ההיא שחוזרת הביתה", העוסק באישה במשבר.

בפרס התסריט הטוב ביותר זוכים עלי וואקד ויובל אדלר על "בית לחם". בפרס על עיצוב אומנותי זכה "מי מפחד מהזאב הרע". בפרס העריכה זכה רון עומר על "בית לחם". בפרס הפסקול זכה פרנק חיים אילפמן על "מי מפחד מהזאב הרע", שזכה גם בפרס על הצילום הטוב ביותר, שהוענק לצלם גיורא ביח.

בפרס מפעל חיים זכתה שלישיית הגשש החיוור. בפרס על הסרט התיעודי הטוב ביותר זכה "שומרי הסף". בפרס על הסרט הקצר הטוב ביותר זכה "איה" של עודד בין נון ומיכל ברזיס.