לכו למצוא את אחד מזוגות משקפי תלת המימד שגנבתם מהקולנוע, כי ל"הנוקמים: סוף המשחק" יש טריילר חדש, וגרסת ה-D3 מכילה בתוכה רמז מיסתורי. אתם אולי שואלים את עצמכם מה עוד כבר אפשר לרמוז על הסרט שיצאו לו, במצטבר, כחמש מאות הצצות, טריילרים, טיזרים, תמונות מאחורי הקלעים, תמונות פרומו רשמיות, תמונות פרומו לא רשמיות, צעצועים, משחקי רשת נלווים וכו'? טוב ששאלתם, כי יש מה לרמוז, וחשוב מכך, יש למארוול מה להסתיר ולקוות שלא תראו.

הטריילר החדש של "הנוקמים" יצא גם בדו מימד, עבור אלה מאיתנו שרוצים לצפות בו ביוטיוב, וסביר שגרסת תלת המימד נועדה להיות מוקרנת רק בבתי קולנוע, לפני סרטים בתלת מימד. אבל מסע יחסי הציבור הנרחב שהסרט זכה לו, הוביל מעריצים לערוך השוואה בין שתי הגרסאות, ואף למצוא ביניהן הבדלים. והם שמו לב לרמז קטן לעלילת הסרט שמסתתר בטריילר, אבל רק בתלת המימד:

בדקה 1:35 בטריילר, הוקאיי (ג'רמי רנר) רץ דרך מנהרה, כשמאחוריו להבות ופיצוצים. הקטע מופיע בשני הטריילרים, אבל רק בתלת המימד אפשר לראות דמויות מאחוריו, רודפות אחריו ומנסות להתחמק מהאש גם כן. למרות שקשה להבין בדיוק במי מדובר, צופים בקיאים טוענים שאלה ה-Outriders, חייזרים בעלי ארבע זרועות שהופיעו גם ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף", כשהם נלחמים לצד כוחות הרשע.

מתוך הטריילר ל

במקביל, שוחרר פוסטר חדש לקראת הסרט, שחושף גם הוא פרט חדש מתוכו - הנשק החדש של ת'אנוס (ג'וש ברולין), שהוא חרב רחבה ודו צדדית. באולפני דיסני אמרו שכל הפרטים האלה שנחשפים לקראת עליית הסרט (כולל, למשל, הידיעה על מותה של שורי), הם תוצאה של דרישות הקהל לספוילרים. "אנחנו בתרבות שרוצה הכל ועכשיו", אמרו, "וזה רק מקצין". לא נכחיש שהתיאור הזה הולם אותנו מאוד, אבל מצד שני: אתם התחלתם.